Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lusina dz. nr 527-Gmina Udanin

Gmina Udanin ogłasza przetarg

  • Adres: 55-340 Udanin, Udanin 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76/ 8709222 , fax. 0-76/8709242
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Udanin
    Udanin 26 26
    55-340 Udanin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76/ 8709222, fax. 0-76/8709242
    REGON: 39064810900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lusina dz. nr 527-Gmina Udanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lusina, dz. nr 527, obręb Lusina. Zakres prac stanowi przebudowę nawierzchni drogowych: - nawierzchnia asfaltowa 1962,1 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej 611,7 m2 Kolejność wykonywania robot: - rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej; - prace przygotowawcze - remont kanalizacji deszczowej; - montaż krawężników i obrzeży; - wykonanie poszerzenia jezdni; - wykonanie warstwy wyrównawczej; - wykonanie warstwy wiążącej; - wykonanie warstwy ścieralnej; - wykonanie chodnika. Całość inwestycji prowadzona będzie w pasie drogowym. Obiektami budowlanymi nadziemnymi są słupy energetyczne i telekomunikacyjne. Na terenie prowadzonych robot występuje uzbrojenie podziemne w postaci sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Podczas wykonywania robot ziemnych należy zachować szczególną ostrożność przy sieci wodociągowej. Ze względu na plac budowy ( pas drogowy) należy oznakować go i zabezpieczyć zgodnie z zatwierdzonym projektem zastępczej organizacji ruchu drogowego. Projekt ten wykona Wykonawca. Przy wykonywaniu robot ziemnych w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego należy zwrócić szczególną ostrożność w celu uniknięcia jej uszkodzenia. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją oraz specyfikacją techniczną, normami i przepisami związanymi z zakresem wykonywanych prac. Po wykonaniu prac związanych z przebudową nawierzchni drogowych i poboczy pozostałą cześć pasa drogowego należy zagospodarować jako teren zielony (trawnik). Istniejące drzewa w pasie drogowym należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie wykonywania robot budowlanych. Projektuje się przebudowę nawierzchni o szerokości 5,0 m, z jednostronnym chodnikiem o szerokości 1,5 m. Wytyczenie przebiegu jezdni w terenie oraz ustalenie rzędnych posadowienia należy zlecić odpowiednim służbom geodezyjnym. Roboty ziemne należy zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich barierkami ochronnymi oraz znakami ostrzegawczymi zgodnie z projektem zastępczej organizacji ruchu. Ze względu na zły stan techniczny istniejącej kanalizacji deszczowej, należy ją poddać remontowi poprzez wymianę kanałów istniejących betonowych na kanały z rur PCV 315. Studnie murowane rozebrać i zastąpić studniami z kręgów betonowych fi 800. Wpusty uliczne należy wymienić. Głębokość oraz przebieg po trasie istniejącej. Głębokość ok. 0,8 m. W przypadku podłączenia nie zinwentaryzowanych dopływów, należy je podłączyć do wyremontowanej kanalizacji. Wytyczenie oraz obsługę geodezyjną należy zlecić uprawnionemu geodecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000zł na zasadach określonych w pkt. 9siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-udanin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach