Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chronów - Kolonia Dolna.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 8 8
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chronów - Kolonia Dolna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Chronów - Kolonia Dolna. Zakres zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze na odcinku 1, 25 km; ziemne; wykonanie podbudowy: warstwy odsączajacej gr. 20 cm na poszerzeniach - 147,5 m2,wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm gr. 20 cm - 147,5 m2, oczyszczenie i skropienie istniejacej nawierzchni asfaltem - 5986,7 m2; nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwy wyrównawczej i ścieralnej; uzupełnienie nawierzchni poboczy i zjazdów - 2143,1 m2, zjazdy - szt.41; przepusty śr.40 pod zjazdami L=5,0m z zakończeniem ścianką oporową /szt.41/; wykonanie drogowych barier ochronnych stalowych,ocynkowanych - 48 m;oznakowania poziomego i pionowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1/ złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. ,Nr 223, poz. 1655 z późn. zm); 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnien; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4/ znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumetów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art,.26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.z 2007 r., Nr 223,poz.1655 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówien publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz paragraf 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z póżn. zm) zwanego dalej -rozporządzeniem-, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub jest w stanie przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do do wykonania zamówienia oraz , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówien publicznych.2/Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. 3/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aklualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego ddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 5/ Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich ich wartości , daty, miejsca oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje).6/ Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadajacego uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7/ Dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców).8/Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oronsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach