Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Orońsko, ul. Rzeczna.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 8 8
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Orońsko, ul. Rzeczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w m. Orońsko, ul. Rzeczna. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:- roboty przygotowawcze i rozbiórki na odcinku o długosci 1,73 km;- roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwy wyrównawczej i ścieralnej; - wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów gosp. z kruszywa łamanego niesortowanego gr. 10 cm- 3261,4 m2; - wykonanie przepustów śr. 80 cm, L= 7,0 pod proj. drogą ze ściankami czołowymi /szt.2/; - wykonanie przepustów śr. 60 cm, L= 7,0 pod proj. drogą ze ściankami czołowymi /szt.4/; - przepusty śr.40 pod zjazdami L=5,0 i 6,0 z zakończeniem ścianką oporową /szt.81/; - zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych i energetycznych nn rurami dwudzielnymi - 30,0 mb; - regulacja urządzeń uzbrojenia podziemnego: zasuwy wodociagowe - szt. 4; - wykonanie drogowych barier ochronnych stalowych, ocynkowanych, jednostronnych - 30 m; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mągą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działaności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4/ znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)oraz paragraf 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006 r., Nr 87, poz.605 z późn. zm.) zwanego dalej -rozporządzeniem-, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)oraz, że Wykonawca posiada niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub jest w stanie przedstwić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, żeWykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający wymaga załączania do oferty nnastępujących dokumentów: 1/Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, -Prawo zamówień publicznych. 2/ Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualne zaswiadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skargowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzajacych, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne luz zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5/ Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca oraz załączenie dokumentów potwierdzających,że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 6/ Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wzynaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadajacego uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa. 7/ Dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamóweinia (jeśli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców). 8/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajace, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oronsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach