Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szkolna 8 8
26-505 Orońsko, woj. mazowieckie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w m. Ciepła. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej w m. Ciepła. . Zakres zamówienia obejmuje - roboty budowlane: - roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,59 km; - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwy wyrównawczej i ścieralnej; - wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów gosp. z kruszywa łamanego niesortowalnego gr. 10 cm - 1229,76 m2, - wykonanie przepustu D = 60 cm z rur betonowych, L=10,0; - przepusty śr. 40 pod zjazdami L=5,0 /szt.14/; - zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych rurami dwudzielnymi - 49,0 mb - wykonanie oznakowania pionowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U.z 2007 r., Nr. 223, poz.1655 z późn. zm.); 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy /załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ/, 2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ/, 3. Kosztorys ofertowy /sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ/, 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 5.1. Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością /należy załączyć referencje/- /załącznik nr 3/ 5.2. Poświadczona /za zgodność z oryginałem/kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), 5.3. Dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców), 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oronsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi w miejscowości Stok
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi Nowe Lubiejewo i Stare Lubiejewo ul. Szkolna
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ulicy Malinowej
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa ul. Chełmskiej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Chełmskiej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO. II. Budowa ul. Bagnistej z płyt betonowych w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Bagnistej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO.
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi gminnej nr ewid. dz. 1148 w miejscowości Ceranów, od km 0+000,00 do km 0+857,58 o długości 857,58 mb.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ciągu komunikacyjnego składającego się z dróg nr 570 oraz 581 dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Czachy gnina Domanice.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ronda na skrzyżowaniu ul Warszawskiej i Kościuszki gm. Tłuszcz
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ul. Źródłowej w Radomiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz wyrównanie i utwardzenie dróg gruntowych na terenie gminny Mirów
Dodano: 2016-07-27 - ZP.271.18.2016 - Budowa drogi w ul. Kościuszki w Ząbkach
Dodano: 2016-07-27