Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej S. Janiga nr ewid. gruntu 417 w m. Jodłowa, w km 0+000-1+200

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39-225 Jodłowa, Jodłowa 1A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
  • Data zamieszczenia: 2015-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    Jodłowa 1A 1A
    39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
    REGON: 85166110000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej S. Janiga nr ewid. gruntu 417 w m. Jodłowa, w km 0+000-1+200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej S Janiga w m. Jodłowa obejmuje odcinek o długości 1200 m. Prace należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Kolejnym etapem będzie oczyszczenie rowów odwadniających z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp oraz wymiana uszkodzonych i niedrożnych betonowych, poprzecznych przepustów rurowych na nowe, wykonane z rur z tworzyw sztucznych PP SN 8 o średnicy DN/ID 600 mm - szt. 2 i DN/ID 400mm - szt. 4. Konieczne jest również założenie nowych rur przepustowych z tworzyw sztcznych PP SN 8 o średnicy DN/ID 400mm pod dwoma zjazdami z niniejszej drogi na przyległe do niej działki siedliskowe. Wymienione rury przepustowe ułożone zostaną na ławie żwirowej o grubości warstwy 25 cm po zagęszczeniu. Przestrzeń wykopów nad zamontowanymi rurami przepustowymi należy do wysokości 20cm ponad górną ich krawędź obsypać piaskiem, zaś powyżej do rzędnej podłoża bitumicznej, profilowej warstwy nawierzchni jezdni drogowej, wykop uzupełnić kamiennym kruszywem łamanym. Warstwy kruszywa odpowiednio zagęścić. Po wykonaniu wymiany zniszczonych kręgów przepustowych niezbędna będzie obudowa wlotów i wylotów przepustów betonowymi ściankami czołowymi. Na powierzchni najbardziej zdeformowanych i uszkodzonych odcinkach jezdni bitumicznej przyjęto miejscowe wyrównanie wyrw i nierówności mieszanką mineralno - bitumiczną, a na długości 300 m przebudowywanej drogi wzmocnienie (zbrojenie) projektowanej nawierzchni bitumicznej siatką z włókien szklanych, o wytrzymałości 50 x 50 kN, dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg. Siatkę należy wbudować na warstwie profilowej z mieszanki mineralno - bitumicznej, o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożonej na wcześniej oczyszczonej i skropionej asfaltem istniejącej, zniszczonej nawierzchni jezdni. Wbudowaną siatkę wzmacniającą należy przykryć warstwą wiążącą o grubości 3cm po zagęszczeniu. Przed przystąpieniem do układania warstwy wiążącej, cała wzmocniona siatką powierzchnia podłoża, podlegać będzie również dokładnemu skropieniu asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 powierzchni. Na całym odcinku drogi przewidziano ułożenie wierzchniej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, grysowo - żwirowej, Standard II, o grubości 3 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. W miejscu styku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, występującą na lewostronnym skrzyżowaniu z drogą gminną nr 106504R, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, z wywozem ścinki na odległość do 1 km. Głębokość frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 30 cm. Z uwagi na podniesienie niwelety jezdni drogowej, wynikające z projektowanej przebudowy obiektu, należy również uwzględnić właściwe wyprofilowanie i połączenie nowej nawierzchni jezdni drogowej z istniejącymi nawierzchniami zjazdów do przylegających posesji i nieruchomości, całkowicie eliminujące jakiekolwiek pogorszenie stanu technicznego istniejących obiektów. Do tego celu przewidziano zastosowanie kruszywa kamiennego o granulacji pozwalającej na właściwe zaklinowanie wbudowanych warstw wyrównujących. Dla poprawy i zapewnienia właściwego bezpieczeństwa użytkownikom niniejszego obiektu, zaprojektowano zamontowanie 33 m drogowej, stalowej bariery ochronnej, usytuowanej wzdłuż lewostronnej krawędzi stromej skarpy korpusu drogowego. Po wykonaniu przebudowy obiekt należy wyposażyć w niezbędne oznakowanie pionowe. Projekt obejmuje dostawę i montaż 9 szt. znaków pionowych tj. 5 szt. znaków ostrzegawczych (typ A) oraz 4 szt. znaków zakazu (typ B). Wszystkie roboty związane z przebudową drogi i urządzeń odwadniających projektowane są w obrębie istniejącego pasa drogowego, wydzielonego przez linie rozgraniczające drogę. Planowane roboty inżynieryjno - drogowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami BHP. W obrębie wykonywanych robót droga obustronnie musi być prawidłowo oznakowana i odpowiednio zabezpieczona. Organizacja i zabezpieczenie robót winno spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu I Gospodarki Morskiej z dnia 10 października 2000 r. w sprawie zarządzania ruchem na drogach (Dz. U. z 1999r. Nr 90, poz.1006) 2.3 Dokładny opis i zakres robót określony został w SIWZ i jej załącznikach: opisie technicznym, przekrojach, szczegółowej specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach