Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 150302W i 150303W Międzyborów - Bieganów

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 150302W i 150303W Międzyborów - Bieganów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane określone jako Przebudowa drogi gminnej nr 150302W i 150303W Międzyborów - Bieganów wynikająca z realizacji projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Regionalny system transportowy, Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, pn.: Przebudowa układu komunikacyjnego w gminie Jaktorów dla zwiększenia dostępności terenów przeznaczonych na cele inwestycyjne, edukacyjne i społeczne, kluczowych dla rozwoju społeczno-gospodarczego gmin, etap I Zamówienie będzie wykonywane na terenie miejscowości Międzyborów i Bieganów w gminie Jaktorów i obejmuje ulice w Międzyborowie od drogi wojewódzkiej nr 719: Armii Krajowej, Staszica, Kopernika, Orzeszkowej, Heweliusza oraz drogi w Bieganowie na odcinku od ulicy Heweliusza w Międzyborowie do Cmentarza w Bieganowie. Inwestycja obejmuje przebudowę drogi, korektę niwelety osi jezdni ze wzmocnieniem konstrukcji, budowę chodnika oraz zatok postojowych, parkingu i odwodnienia. Planowana długość drogi do przebudowy wynosi 2,46 km, szerokość jezdni wynosi 5,5 m, szerokość chodnika jest zmienna od 1,5 m do 2 m. Wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi tłuczniem, wykonanie wierzchniej warstwy z betonu asfaltowego spełniającego wymogi katalogowej konstrukcji KR-3. Nawierzchnia drogi ujęta zostanie w krawężniki betonowe wyniesione koloru szarego. Chodniki utwardzone kostką brukową betonową. Zewnętrzna krawędź chodnika zakończona obrzeżem betonowym szarym. Zjazdy indywidualne o wymiarach dopasowanych do istniejących bram wjazdowych z kostki betonowej. Ponadto wykonanie z kostki brukowej dwóch zatok postojowych na 20 samochodów osobowych każda, oraz jednej zatoki postojowej na 16 samochodów osobowych oraz parkingu na 47 samochodów osobowych. Pozostała część terenu pasa drogowego zostanie zagospodarowana w formie zieleńca. Odwodnienie nawierzchni utwardzonych drogi poprzez powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych do systemu rowów chłonno-odparowujących, połączonych ze sobą za pomocą przepustów pod zjazdami. Wykonanie oznakowania pionowego. Na wyżej opisany zakres robót Zamawiający posiada aktualną Decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dalej Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., Nr 42 poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Nr 28124033501111000035402132, z dopiskiem Wadium na Przebudowę drogi gminnej Międzyborów-Bieganów. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed terminem składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 w oryginale, lub potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie oznaczonej Wadium na przebudowę drogi oraz nazwą i adresem Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie następujących warunków dotyczących: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniana warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy 2.Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: a)warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia: wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane na obiektach drogowych o wartości nie mniejszej niż 2 500 000 zł brutto każda; b)warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca dysponuje poniższą osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj: Inżynier drogowy - kierownik budowy posiadający minimum 3 letnie doświadczenie w wykonawstwie robót jako kierownik robót drogowych, c)warunek dotyczący sytuacji finansowej : wykonawca posiada środki własne lub zdolność kredytową na wartość nie mniejszą niż 1 000 000 PLN d)spełnienie pozostałych warunków określonych w ust. 1 pkt 1-4 wykonawca potwierdzi poprzez złożenie oświadczeń. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 pkt 1-4) wykonawcy ci mogą spełnić łącznie, warunki w zakresie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy każdy z wykonawców spełnia samodzielnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie; 3)wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 4)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; sporządzony według wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich; 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa co najmniej jeden z nich; 6)oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane przepisami uprawnienia, do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności drogowej na stanowisku kierownika budowy; 7)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż Wykonawca ten będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy jego wykonywaniu. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b Ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust. 1 pkt 7 dotyczącej tych podmiotów. 7.Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczeń, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, które powinny być przedstawione w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zdolnościach w rozumieniu art. 26 ust. 2b Ustawy, polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach