Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 102203R Jarocin - Majdan Jarociński - Domostawa z łącznikiem do miejscowości Katy

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 37-405 Jarocin,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8713141 wew. 28
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    37-405 Jarocin, woj. podkarpackie
    tel. 015 8713141 wew. 28
    REGON: 00053604800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.of.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 102203R Jarocin - Majdan Jarociński - Domostawa z łącznikiem do miejscowości Katy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga: - roboty pomiarowe 2 029 mb - karczowanie pni i oczyszczenie terenu po wykarczowaniu -roboty ziemne 1712m3 - formowanie i zagęszczanie nasypów 1864 m3 - plantowanie powierzchni skarp 1528 m3 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 6670m2 - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni 4499 m2 - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego warstwa dolna gr. po uwałowaniu 15cm- 11169m2 - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego warstwa górna gr. po uwałowaniu 7cm- 11169m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej warstwa wiążąca gr.3cm - 10682m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej warstwa ścieralna gr.4cm - 10478m2 - wykonanie poboczy ziemnych 4058m2 - znaki drogowe 6 szt Chodnik: - roboty pomiarowe 445 mb - wykonanie rurociąg z rur ciśnieniowych PCV 85 m - ułożenie krawężników betonowych 15x30 - 483 m - ułożenie obrzeży 25x 8 - 383 m - ułożenie chodnika z kostki betonowej /kolorowa 20%/ o wys.6cm 650m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanki kamiennej 574 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wykonał min. 2 zadania polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej każde po min. 10 000m2 Do wskazanych robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, ze dysponuje sprzętem a w szczególności: wytwórnią mas, równiarką lub układarką kruszywa do rozkładania tłucznia i klińca, walcem statycznym gładkim 2 szt, walcem wibracyjny 2 szt, walcem ogumiony 1 szt, układarką do mieszanek mineralno - asfaltowych 1 szt, samochodem samowyładowczy 2 szt, ładowarko - koparka 1 szt, płytową zagęszczarka wibracyjna 2 szt, przewoźnym zbiornikiem na wodę 1 szt 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1 000 000 zł Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000 zł Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów metoda spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 2 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3- doświadczenie zawodowe, 2.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne) - załącznik nr 4 wykaz kadry, 3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 5 wykaz sprzętu. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolite składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30,12.2009r. Dz.U.Nr 226, poz.1817 - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach