Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 030810C, w miejscowościach Stążki i Lubania-Lipiny, o dł. 0,990 km. w ramach budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 86-182 Świekatowo, ul. Dworcowa 20A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3322012 , fax. 052 3322012
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa
    ul. Dworcowa 20A 20A
    86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3322012, fax. 052 3322012
    REGON: 09235107300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 030810C, w miejscowościach Stążki i Lubania-Lipiny, o dł. 0,990 km. w ramach budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Analizowany odcinek drogi gminnej zlokalizowany jest na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, w granicach administracyjnych gminy Świekatowo, miejscowość Stążki - Lubania Lipiny. Początek odcinka zlokalizowany jest przy skrzyżowaniu z Drogą Powiatową 1240C Błądzim - Łowin, gdzie założono lokalny kilometraż i punkt 0+000,00. Niniejsze opracowanie obejmuje odcinek o lokalnym kilometrażu 0+990,00 - 1+980,00. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 030810C w miejscowości Stążki na odcinku 0+990,00 - 1+980,00 w technologii nawierzchni tłuczniowej z powierzchniowym utwardzeniem emulsją modyfikowaną asfaltem i grysami. Do podstawowych celów inwestycji należą: - zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych, - eliminacja utrudnień w ruchu lokalnym, - polepszenie warunków ruchowych na drodze, - podniesienie komfortu i jakości życia mieszkańców nieruchomości zlokalizowanych przy drodze. Na większości przebudowanego odcinka droga przebiega po terenie płaskim, z lokalnymi wzniesieniami o rzędnych w granicach 97,20 - 98,30 m. n.p.m. Istniejąca droga charakteryzuje się nawierzchnią utwardzoną o szerokości 3,5m z poboczami gruntowymi. Wzdłuż odcinka zlokalizowane są drzewa, które nie kolidują z przebudową. Odwodnienie drogi gminnej jest grawitacyjne, odbywa się powierzchniowo w kierunku pobliskich rowów przydrożnych i gruntów. Na projektowanym odcinku drogi występują skrzyżowania zwykłe z drogami gminnymi. Jezdnia charakteryzuje się nawierzchnią utwardzoną z kruszywa łamanego/kamienia gr. 10-20cm. Jezdnia jest o szerokości 3,5-4m. wzdłuż drogi występują rowy przydrożne, zamulone, zanieczyszczone, w stanie obecnym nie spełniające swojej funkcji. Zjazdy na pola i na posesje są w większości gruntowe lub utwardzone kruszywem. Grunty zaliczone są do I kategorii geotechnicznej w prostych warunkach gruntowych. Nie stwierdzono występowania wody gruntowej. Podłoże gruntowe w przypadku stwierdzenia grupy nośności niższej niż G1 wymagają doprowadzenia do kategorii G1. - Kategoria drogi - gminna - Klasa techniczna drogi - L - Prędkość projektowa - Vp = 30 km/h - Długość drogi gminnej - ok. 990m - Ilość jezdni - 1 (dwa pasy ruchu) - Szerokość jezdni - 4,0m - Szer. pobocza utwardzonego kruszywem - 0,50m - Kategoria ruchu - KR1 Pozostałe parametry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 43 z 14 maja 1999 r., poz. 430 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa jako załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót, ślepy kosztorys ofertowy oraz specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych w wersji elektronicznej zostały umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Świekatowo www.bip.swiekatowo.lo.pl w zakładce aktualne przetargi. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w formie oryginałów jest dostępna w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8: 00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza zastosowania kruszywa wapiennego na warstwę podbudowy kłsm. Zamawiający informuje, że przedmiar robót opracowany przez zamawiającego, wskazuje podstawę do ustalania cen jednostkowych robot lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robot oraz stanowi dla Wykonawcy informację pomocniczą służącą do wyliczenia ceny oferty. Wykonawca składając ofertę określi wynagrodzenie ryczałtowe w oparciu o projekt budowlany załączony do SIWZ. W ofercie należy przewidzieć również koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, koszt tymczasowej organizacji ruchu oraz koszty stałej organizacji ruchu, w tym koszty oznakowania poziomego. Roboty budowlane prowadzone będą na zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w oparciu dokumentację projektową wraz z uzgodnieniami opracowaną w miesiącu lutym 2016 r. przez inż. Piotra Mankiewicza upr.nr ABIT- OT/7131/7/2000. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót i kosztorys ofertowy (ślepy) opracowany przez zamawiającego, jest elementem pomocniczym do ustalania ceny oferty. Do obowiązków Wykonawcy należy również: zabezpieczenie terenu budowy, oznakowanie terenu budowy. Przed wbudowaniem materiałów na obiekcie wykonawca ma obowiązek przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), a także dołączenia przedmiotowych dokumentów /badań do dokumentacji powykonawczej przy odbiorze robót budowlanych. W przypadku wystąpienia nieistotnych zmian w projekcie budowlanym powykonawczym do obowiązków wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody zamawiającego należy wykonanie rysunków zamiennych z akceptacją autora dokumentacji projektowej i podpisem kierownika budowy. Niniejszy dokument należy załączyć do protokółu końcowego odbioru robót. Wykonawca w ramach ceny oferty jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przebudowanej drogi. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, dotyczących: 1) zatrudnienia osób: a) bezrobotnych lub młodocianych w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, c) innych niż określone w lit. a lub b, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym - lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 2) utworzenia funduszu szkoleniowego, w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w którym wpłaty pracodawców stanowić będą co najmniej czterokrotność najniższej wpłaty określonej w tych przepisach; 3) zwiększenia wpłat pracodawców na rzecz funduszu szkoleniowego, w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, do wysokości określonej w pkt 2. 4) wymagań odnośnie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, UWAGA: Ponadto Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w dokumentach odnoszących się do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej (budowlanej), rysunkach technicznych, specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót, znajduje się wskazanie dotyczące znaków towarowych, patentów lub pochodzenia mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający przyjmuje zastosowanie rozwiązań równoważnych przy realizacji przedmiotu zamówienia to znaczy takich samych lub lepszych pod względem jakości i funkcjonalności oraz warunków i kosztów eksploatacji jak te opisane w dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego Zamówienia. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne ,co wskazany, ( jeżeli występuje) w dokumentacji projektowej konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Nazwy własne/pochodzenie/producent wskazane w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania robót, przedmiarach robót - jeżeli występują nie są wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować, jako materiały przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych materiałów występujących w dokumentacji projektowej. Każdorazowo, jeżeli w przedmiarze lub dokumentacji technicznej użyto znaku towarowego, nazwy własnej należy potraktować je przykładowo, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wszelkie nazwy materiałów i urządzeń zawarte w projekcie jeżeli odnoszą się do nazwy producenta należy rozumieć jako nie gorsze niż. Zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiekatowo.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach