Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr104951R - ulicy Partyzantów w Lubaczowie, polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w granicach istniejącego pasa drogowego

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6328010 , fax. 16 6321191
  • Data zamieszczenia: 2012-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 16 6328010, fax. 16 6321191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr104951R - ulicy Partyzantów w Lubaczowie, polegająca na wykonaniu nawierzchni z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w granicach istniejącego pasa drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Rozebranie mechaniczne nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych i kwadratowych o grubości 12 cm: 466,5m2, b) Wykonanie kanałów z rur PVC fi 200 mm: 13,5 m c) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm : szt.6 d) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm: 539 m2 e) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm: 34 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony jest w przedmiarze robót. UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie w prowadzonych robotach budowlanych innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy numer Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 z adnotacją wadium - Przebudowa drogi gminnej nr104951R - ulicy Partyzantów w Lubaczowie, polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki wibroprasowanej gr 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w granicach istniejącego pasa drogowego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do dnia złożenia ofert. Sposób przekazania wadium w formie innej niż pieniądz: oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach