Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ul. Grunwaldzkiej na długości 168 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Boguszowie-Gorcach.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 74 8449165
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 74 8449165
    REGON: 89071818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ul. Grunwaldzkiej na długości 168 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Boguszowie-Gorcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej - ul. Grunwaldzkiej na długości ok. 168m realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Boguszowie-Gorcach. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in. poniższych robót budowlanych: 1) rozbiórkę nawierzchni asfaltowej i z kostki granitowej - jezdnia-chodniki, 2) korytowanie i wymianę podbudowy - jezdnia-chodniki, 3) wymianę krawężników i obrzeży, 4) wymianę podbudowy oraz nawierzchni - chodniki-zjazdy, 5) wykonanie ścieku z brukowca granitowego 16-18 cm - jezdnia, 6) regulacja studzienek ulicznych, włazów, skrzynek, zasuw, 7) wykonanie nowej nawierzchni drogi, 8) naprawa kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami. oraz wszystkich innych wskazanych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu Umowy określają: dokumentacja projektowa opracowana przez INBUD s.c. Projekty Nadzory Obsługa inwestycji z Wałbrzycha, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiar robót . 4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: 1) ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. ( Dz.U. z 2013r., poz 21 z późn. zm.), 2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2013r., poz. 1232 z późn. zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 31 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1973), 4) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923). 5. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprzętem i wyposażeniem do oznakowania robót w pasie drogowym (zestawy do wygradzania i zabezpieczania robót), zgodnie z przepisami ustawy -Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 6. Wszystkie obowiązki i wymagania zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ (zał.nr 8), 7. Dodatkowe informacje Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający jest w trakcie zatwierdzania projektu tymczasowej organizacji ruchu, który przewiduje całkowite zamknięcie drogi dla ruchu z wyłączeniem mieszkańców. Na Wykonawcy ciąży obowiązek jej wprowadzenia i utrzymania w trakcie realizacji umowy, 2) We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji, służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami, 3) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie przygotowywania oferty, 4) Wykonawca realizujący roboty w ramach niniejszego zamówienia będzie musiał współpracować z wykonawcami realizującymi roboty na rzecz: a) Wałbrzyskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych, b) Polską Spółką Gazownictwa sp. z o.o., Oddział we Wrocławiu, Zakład w Wałbrzychu, ul. Kościuszki 1, 58-300 Wałbrzych, c) Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Wałbrzychu, ul. Wysockiego 11, 58-300 Wałbrzych, 5) Krawężniki oraz kostkę granitową pochodzącą z rozbiórki należy oczyścić i przewieźć na własny koszt, na plac składowy przy ul. Brzozowej w Boguszowie-Gorcach, 6) Przedmiar robót należy odczytywać w powiązaniu z SIWZ, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach