Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Cietrzewki-Warzyno

Gmina Boguty-Pianki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 2775003 , fax. 086 275003
  • Data zamieszczenia: 2014-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguty-Pianki
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45 45
    07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie
    tel. 086 2775003, fax. 086 275003
    REGON: 45067009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.boguty-pianki.bipgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Cietrzewki-Warzyno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest wykonanie robót budowlanych zadania: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Cietrzewki-Warzyno i obejmować będzie swoim zakresem: Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Podbudowa Nawierzchnia Roboty wykończeniowe Inne roboty Zamówienie należy wykonać na podstawie projektów technicznych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów robót. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: dokumentacja projektowa Załącznik nr 10 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 11 do SIWZ przedmiar robót, jako dokument pomocniczy Załącznik nr 12 do SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy znaki towarowe są przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych nie gorszych niż wskazane. W każdym przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwę producenta znak towarowy lub określenie wskazujące produkt lub dostawcę dodaje się do tego wskazania wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z powołaniem się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego (ofert równoważnych). W przypadku składania takich ofert Wykonawca musi przedłożyć wykaz innych niż wskazanych przykładowo w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń wraz z odpowiednimi dokumentami, opisującymi ich parametry techniczne (np. karty katalogowe), pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 9do SIWZ. W każdym przypadku określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (w tym atestów), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. W każdym przypadku wskazania w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót konkretnej nazwy podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, jako wydającego wymagany atest, certyfikat lub inny dokument, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną uznaną instytucję, w rozumieniu art. 23 ust. 7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) działającą w innych Państwach Unii Europejskiej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną i technologiczną i udzielenia pisemnej gwarancji jakości należytego wykonania i użytych materiałów na okres 60 miesięcy od dnia przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. Wzór gwarancji określa załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego telefonicznie albo faksem usterek w terminie 30 dni. 2.2. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy poza wykonanymi obiektami budowlanymi Wykonawca nieodpłatnie odbierze wadliwe i dostarczy naprawione części zamówienia na własny koszt. 2.3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji zamówienia albo jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4000,00 PLN (słownie:cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. Zmianami). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 3.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3.2 numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, 3.3 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.4 kwotę gwarancji, 3.5 termin ważności gwarancji 3.6 zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Postanowienia pkt 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2. 2 i 2.5). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Czyżew Oddział Boguty 17874710180260154420000020 z dopiskiem: Wadium na wykonanie zamówienia: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Cietrzewki-Warzyno. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6 Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w miejscu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię innej niż pieniądz, formy dopuszczonej przez Zamawiającego wniesienia wadium , potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 9. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 10.1 wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 10.2 wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://boguty-pianki.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach