Przetargi.pl
Przebudowa dróg transportu rolnego we wsiach Przedborowa i Żdanów

Urząd Gminy Stoszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-213 Stoszowice, 97 97
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8181055 , fax. 074 8181059
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stoszowice
    97 97 97
    57-213 Stoszowice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8181055, fax. 074 8181059
    REGON: 89071845500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg transportu rolnego we wsiach Przedborowa i Żdanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przebudowę nawierzchni drogi nr ewidencji 256 i części drogi 252 w miejscowości Przedborowa o łącznej długości 210 mb, - Przebudowę nawierzchni drogi nr ewidencji 657/1 i 657/2 w miejscowości Przedborowa o łącznej długości 143 mb - Przebudowę nawierzchni drogi nr ewidencji 839 w miejscowości Przedborowa o łącznej długości 190 mb - Przebudowę nawierzchni części drogi nr ewidencji 45 w miejscowości Żdanów o łącznej długości 421 mb odcinek od przystanku do skrzyżowania z drogą nr ewidencji 16
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.pobrali od Zamawiającego SIWZ, 2.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zatrudnionych na umowę o pracę pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia w co najmniej tych branżach: - drogowej 5.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004r o Prawo Zamówień Publicznych, 7.Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat podobnego typu zadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgłoszenie udziału w przetargu - Załącznik nr 1 oferty 2. Oświadczenie o sytuacji finansowej - Załącznik nr 2 oferty 3. Wykaz zrealizowanych prac według załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik nr 3 oferty 4. Wykaz wszystkich prac w trakcie realizacji według załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik nr 4 oferty 5. Referencje od Zamawiających , wykaz posiadanych wyróżnień, nagród, patentów itp. - Załącznik nr 5 oferty 6. Wykaz kadry i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia według załączonych do SIWZ wzorów - Załącznik nr 6 oferty 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Załącznik nr 7 oferty 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 oraz art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 8 oferty 9. Aktualny wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 10. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, 11. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek 12. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stoszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach