Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 13A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2882874 , fax. 012 2500378
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
ul. Sienkiewicza 13A 13A
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 012 2882874, fax. 012 2500378
REGON: 35637858200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2009 r. Cz. I - Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2009 r. : 1.nr 2011K Kraków - Niepołomice w m. Grabie - odc. dł. 500 m, 2.nr 1959K Pod - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: a)Część I zamówienia 21 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), najpóźniej do dnia 06.05.2009 r. do godz. 9:00. b) Dla części II zamówienia wadium nie jest wymagane. W
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: a)wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (dla części I zamówienia wymagane jest wykazanie robót, których łączna wartość w ciągu jednego roku kalendarzowego wyniosła co najmniej 2 000 000,00 zł., dla części II zamówienia wymagane jest wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości min. 200 000,00 zł.) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty to: 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika A, 2)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał.1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty, 3)Kosztorys ofertowy, przygotowany na podstawie przedmiarów robót i szczegółowej specyfikacji technicznej, metodą kalkulacji uproszczonej - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 3 do oferty, 5)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1.2. SIWZ należy załączyć: a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (dla części I zamówienia wymagane jest wykazanie robót, których łączna wartość w ciągu jednego roku kalendarzowego wyniosła co najmniej 2 000 000,00 zł., dla części II zamówienia wymagane jest wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości min. 200 000,00 zł.) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru Zał. 4 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 4 do oferty. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie posiadanych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem, z właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wykaz części zamówienia, powierzonych podwykonawcom. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru Zał. 5 do SIWZ- będzie stanowić Załącznik 5 do oferty. c)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie pkt. 9.2.5b SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - będzie stanowić Załącznik 5a do oferty, 6)Dowód wniesienia wadium (dotyczy cz. I zamówienia) - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty, 7)Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 u.P.z.p. dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj.konsorcjum, s.c., - będzie stanowić Załącznik 7 do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego Rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.38.2016 wykonanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Kółkowej w m. Grojec na odcinku od ul. M. Radziwiłł do ul. Skotnica
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań inwestycyjnych pn. Remont drogi gminnej nr 349 ( 201522K), 888 ( 201538K ) tzw. Ostra Góra w Łękawce w km 0+000 do 0+830 Remont drogi gminnej nr 186 ( 201660K) tzw. wzdłuż boiska w Zbylitowskiej Górze w km 0+600 do 1+200 zniszczonych podczas powodzi w 2010 r.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 580826 K Stanisławice - droga na działce nr 709/1 w miejscowości Stanisławice w km 0+480 - 1+020
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1741K - ul. Żwirki i Wigury w Andrychowie na długości 429 m
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa ul. Bernasia we Włosienicy od ul. Rzecznej do ul. Strażaków
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Rzemiędzice - do pól w km 0+000 - 0+500
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Jazdowice - do pól w km 0+000 - 1+100
Dodano: 2016-07-12 - Remont ul. Murarskiej w Tarnowie
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1391 K Ciężkowice - Staszkówka w miejscowości Ciężkowice - etap I
Dodano: 2016-07-04