Przetargi.pl
Przebudowa dróg leśnych Nr 52 A, B; Nr 61 A, B; Nr 46 w Nadleśnictwie Sieniawa

Nadleśnictwo Sieniawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-530 Sieniawa, ul. Kościuszki 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6227965 , fax. 016 6227965
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sieniawa
    ul. Kościuszki 11 11
    37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
    tel. 016 6227965, fax. 016 6227965
    REGON: 65001718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sieniawa.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg leśnych Nr 52 A, B; Nr 61 A, B; Nr 46 w Nadleśnictwie Sieniawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A) Część 1: Przebudowa drogi leśnej Nr 52 A i B w km 0+000 - 5+627 stanowiącej dojazd do kompleksów leśnych Leśnictwa Czerce i Czerwona Wola w Nadleśnictwie Sieniawa. Zamierzenie budowlane składa się z następujących obiektów: - trasy zasadniczej drogi leśnej, - mijanek, - zjazdów, - rowów przydrożnych, - przepustów pod koroną drogi i zjazdami z umocnieniami wlotów i wylotów. Wszelkie roboty drogowe zostaną wykonane w pasie istniejącej drogi oraz na terenach własnych Lasów Państwowych - Nadleśnictwa Sieniawa. Teren: Trasa projektowanej drogi leśnej rozpoczyna się od pasa drogowego drogi wojewódzkiej (DW) Nr 867 relacji Sieniawa - Oleszyce (zjazd z drogi asfaltowej wojewódzkiej km 8+956) na granicy m. Dobra i Mołodycz km 0+000 biegnąc w kierunku zachodnim, zaś koniec w km 5+627 - Leśnictwo Czerwona Wola kończąc się na drodze leśnej. Zgodnie z wykonanym rozpoznaniem geologicznym wierzchnią warstwę drogi stanowi nasyp niekontrolowany (nN) o miąższości 0,5 - 0,8 m oraz do 3,0 m piaski drobne (Pd) średnio zagęszczone. Woda gruntowa kształtuje się na poziomie 0,6 - 1,5 m. Droga: Odcinek drogi leśnej nr 52A, B biegnie śladem istniejącej drogi leśnej, która w chwili obecnej posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną kruszywem lub tylko nawierzchnię gruntową. Szerokość istniejącej korony drogi waha się od 4 - 5 m, z poboczami gruntowymi 2 x 0.50 - 0,75 m z obustronnymi rowami (częściowo zamulonymi i zarośniętymi samosiewami). Pochylenie skarp i przeciwskarp 1:1 - 1:1,5. Droga przekracza istniejące cieki wodne lub lokalne zaniżenia gdzie znajdują się przepusty wymagające odmulenia lub przebudowy. Przyjęto następujące parametry techniczne dla projektowanej drogi: - Klasa drogi: wewnętrzna zamknięta - przekrój drogowy, - Prędkość projektowa: Vp=30 km/h, - Szerokość pasa ruchu: 3.50 m, - Spadek jednostronny 2% - Ilość pasów ruchu: 1 z mijankami, - Szer. jezdni w rejonie mijanki: 6,00 m, - Obustronne pobocza: 2 x 0,75 m, - Dopuszczalny nacisk na oś: 100 kN/oś - Odwodnienie dróg: powierzchniowe rowami przydrożnymi, - Przepusty z rur HDPE: średnica 50 i 60 cm, - Przepust z rury stalowej HELCOR HCPA-04 z obustronnymi półkami dla zwierząt, - Promienie wyokrąglające łuki 11,0 m na zjazdach. Konstrukcja nawierzchni: - Km 0+000 - 0+970, km 1+020 - 1+750, km 1+825 - 3+290, km 3+340 - 4+670, km 4+800 - 5+627: - 5 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S, - 15 cm warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, - 15 cm warstwa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 w podłożu ulepszonym, - ------ geowłóknina separacyjna, 35 cm razem - Km 0+970 - 1+020, km* 1+750 - 1+825*, km 3+290 - 3+340, km 4+670,00 - 4+800,00: - 5 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S, - 15 cm warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej0/31,5, - 15 cm warstwa z mieszanki niezwiązanej w podłożu ulepszonym 0/31,5, - 15 cm wzmocnienie podłoża geosyntetykiem komórkowym wypełnionym kruszywem, - ------ geowłóknina separacyjna, 50 cm razem *na wybranych odcinkach projektowane jest wzmocnienie podłoża geosyntetykiem. Odwodnienie: Odwodnienie powierzchniowe rowami ziemnymi. W ciągu omawianego odcinka na ciekach wodnych i lokalnych zaniżeniach zlokalizowane są przepusty, na których przewiduje się wykonanie następujących robót: - Odmulenie: - Km 0+497 - ?50 L=8 m przewidywana obudowa wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 0+790 - ?60 L=6 m przewidywana obudowa wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 0+820 - ?80 L=6,5 m przewidywana obudowa wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 1+561 - ?60 ze ściankami czołowymi L=6,8 m przewidywane wykonanie żelbetowej płyty zespalającej istniejącego rurociągu, - Przebudowa: - Km 2+303 - istniejący przepust od mnicha HDPE ? 50 L=6,0 m pozostaje b/z, przewidywana obudowa wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 2+545 - istniejący przepust z rury stalowej ? 30 L=8,0m do likwidacji (rozbiórki), - Budowa: - Km 0+087 - przepust z rur HDPE ?50 L=17 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, istniejący przepust ?50 L=6,5 m do rozbiórki, - Km 1+780 - przepust z rur HDPE ?60 L=12 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 1+962 - przepust z rur HDPE ?60 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 2+314 - przepust z blachy falistej o przekroju owalnym typ HELCOR HCPA-04 z obustronnymi półkami dla zwierząt szer. 0,5 m, istniejący przepust z HDPE ?60 L=8,0m do rozbiórki, - Km 2+563 - przepust z rur HDPE ?60 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, istniejący przepust ?50 L=3,5 m do rozbiórki, - Km 2+860 - przepust z rur HDPE ?40 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, istniejący przepust ?40 L=4,7 m do rozbiórki, - Km 3+005 - przepust z rur HDPE ?50 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, istniejący przepust ?50 L=4,0 m do rozbiórki, - Km 3+280 - przepust z rur HDPE ?50 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, istniejący przepust ?50 L=4,5 m do rozbiórki, - Km 4+786 - przepust z rur HDPE ?60 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 5+091 - przepust z rur HDPE ?60 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, istniejący przepust ?60 L=5 m do rozbiórki, - Km 5+544 - przepust z rur HDPE ?60 L=12 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej. Roboty ziemne: Trasę drogi leśnej nr 52A,B poprowadzono śladem drogi z wykorzystaniem istniejącego korpusu - zakres robót ziemnych ograniczy się jedynie do uzupełnienia poboczy gruntowych, robót na zjazdach, miejscowego poszerzenia korony drogi i poszerzenia korpusu drogowego pod mijanki. Zjazdy: W celu zapewnienia dojazdu do przyległych terenów leśnych należy wykonać zjazdy zgodnie z Planem sytuacyjnym oraz rysunkiem szczegółowym Schematy mijanek, poszerzeń i zjazdów, poprzez wykonanie nawierzchni tłuczniowej i przepustów na rowach z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej. Urządzenia infrastruktury technicznej: Inwestycja nie wymaga przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej. B) Część 2: Przebudowa drogi leśnej Nr 61 A i B w km 0+000 - 6+737 stanowiącej dojazd do kompleksów leśnych Leśnictwa Czerce i Czerwona Wola w Nadleśnictwie Sieniawa. Zamierzenie budowlane składa się z następujących obiektów: - trasy zasadniczej drogi leśnej, - mijanek, - zjazdów, - rowów przydrożnych, - przepustów pod koroną drogi i zjazdami z umocnieniami wlotów i wylotów. Wszelkie roboty drogowe zostaną wykonane w pasie istniejącej drogi oraz na terenach własnych Lasów Państwowych - Nadleśnictwa Sieniawa. Teren: Trasa projektowanej drogi leśnej rozpoczyna się na drodze leśnej rejon Leśniczówki Czerce km 0+000 i biegnie w kierunku południowo-wschodnim, zaś koniec w km 6+737 - Leśnictwo Czerwona Wola kończąc się na drodze gminnej. Zgodnie z wykonanym rozpoznaniem geologicznym wierzchnią warstwę drogi stanowi nasyp niekontrolowany (nN) o miąższości 0,3 - 0,8 m oraz do 3,0 m piaski drobne (Pd) średnio zagęszczone. Woda gruntowa kształtuje się na poziomie 1,0 - 1,5 m. Droga: Odcinek drogi leśnej nr 61A, B biegnie śladem istniejącej drogi leśnej na początkowym odcinku posiada nawierzchnie tłuczniową z powierzchniowym zamknięciem zaś na pozostałym odcinku nawierzchnię gruntową ulepszoną kruszywem lub tylko nawierzchnię gruntową. Korona istniejącej drogi waha się od 4 - 5 m, z poboczami gruntowymi 2 x 0.50 - 0,75 m z obustronnymi rowami (częściowo zamulonymi i zarośniętymi samosiewami). Pochylenie skarp i przeciwskarp 1:1 - 1:1,5. Droga przekracza istniejące cieki wodne lub lokalne zaniżenia gdzie znajdują się przepusty wymagające odmulenia lub przebudowy. Przyjęto następujące parametry techniczne dla projektowanej drogi: - Klasa drogi: wewnętrzna zamknięta - przekrój drogowy, - Prędkość projektowa: Vp=30 km/h, - Szerokość pasa ruchu: 3.50 m, - Spadek jednostronny 2% - Ilość pasów ruchu: 1 z mijankami, - Szer. jezdni w rejonie mijanki: 6,00 m, - Obustronne pobocza: 2 x 0,75 m, - Dopuszczalny nacisk na oś: 100 kN/oś - Odwodnienie dróg: powierzchniowe rowami przydrożnymi, - Przepusty z rur HDPE: średnica 50 i 60 cm, - Promienie wyokrąglające łuki 11,0 m na zjazdach, - Roboty konserwacyjne na rowach. Konstrukcja nawierzchni: - Km 0+000 - 0+838: - 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S, - 3 cm warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S, 7 cm razem - Km 0+838 - 1+700, km 2+000 - 2+860, km 3+450 - 6+200, km 6+400 - 6+737,00: - 5 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S, - 15 cm warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, - 15 cm warstwa z mieszanki niezwiązanej w podłożu ulepszonym, - ------ geowłóknina separacyjna, 35 cm razem Km 6+200 - 6+400 - 5 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S, - 15 cm warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, - 15 cm warstwa z mieszanki niezwiązanej w podłożu ulepszonym, - 15 cm wzmocnienie podłoża geosyntetykiem komórkowym wypełnionym kruszywem - ------ geowłóknina separacyjna, 50 cm razem W rejonie mijanek oraz na zjazdach należy wykonać nawierzchnię z tłucznia kamiennego. W ciągu projektowanego odcinka występują istniejące skrzyżowania w km 0+000 (PPO), km 2+148 (z drogą Nr 52), km 3+690 (z tzw. kolejką) oraz km 6+737 (KPO). Odwodnienie: Odwodnienie powierzchniowe rowami ziemnymi. W ciągu omawianego odcinka na ciekach wodnych i lokalnych zaniżeniach zlokalizowane są przepusty, na których przewiduje się wykonanie następujących robót: - Odmulenie: - Km 0+111 - ?60 ze ściankami czołowymi L=7 m, - Km 1+878 - ?80 ze ściankami czołowymi L=8 m - przewidywane obustronne umocnienie skarp kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej (powyżej ścianek czołowych), - Km 2+279 - ?40 L=8 m - przewidywana obudowa wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 3+199 - ?60 L=8 m - przewidywana obudowa wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej, - Km 3+720 - ?60 z ściankami czołowymi L=8 m, - Km 4+122 - ?80 z ściankami czołowymi L=6 m, - Km 4+843 - ?60 z ściankami czołowymi L=6,5 m, - Km 5+470 - ?50 z ściankami czołowymi L=7 m, - Km 5+667 - ?50 L=6 m - przewidywana obudowa wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej. - Przebudowa: - Km 4+722 - 2?150 z ściankami czołowymi L=10 m - przewidywane odkopanie wraz z wykonaniem (uszczelnieniem) styków oraz remontem ścianek czołowych (uzupełnienie ubytków). - Budowa: - Km 6+490 - przepust z rur HDPE ?40 L=8 m wraz z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej. Roboty ziemne: Trasę drogi leśnej nr 61A,B poprowadzono śladem drogi z wykorzystaniem istniejącego korpusu - zakres robót ziemnych ograniczy się jedynie do uzupełnienia poboczy gruntowych, robót na zjazdach, miejscowego poszerzenia korony drogi i poszerzenia korpusu drogowego pod mijanki. Zjazdy: W celu zapewnienia dojazdu do przyległych terenów leśnych należy wykonać zjazdy zgodnie z Planem sytuacyjnym oraz rysunkiem szczegółowym Schematy mijanek, poszerzeń i zjazdów, poprzez wykonanie nawierzchni tłuczniowej i przepustów na rowach z obudową wlotu i wylotu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej. Urządzenia infrastruktury technicznej: Inwestycja nie wymaga przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej. C) Część 3: Przebudowa drogi leśnej Nr 46 w km 0+000 - 8+200 w Nadleśnictwie Sieniawa, Leśnictwo Chrapy. Zakres prac objętych zamówieniem: - odmulenie istniejących przepustów i naprawa uszkodzonych elementów, - odmulenie i pogłębienie istniejących rowów odwadniających lub w razie potrzeby wykonanie nowych z zachowaniem spadków umożliwiających odprowadzenie wody poza pas drogowy do istniejącej sieci rowów, - oczyszczenie skarp, poboczy i dna rowów z istniejących zarośli, - oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni, - wykonanie mijanek, zjazdów oraz składów w miejscach uzgodnionych z Inwestorem, - profilowanie nawierzchni i skarp rowów, - wykonanie nasypów na poszerzeniach drogi wraz z zagęszczeniem, - wykonanie podbudowy i nawierzchni zgodnie z przyjętą technologią Droga: Przedmiotowa droga nr 46 w całości przebiega gruntami leśnymi Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Sieniawa i jest środkiem trwałym Nadleśnictwa. Znajduje się ona na terenie -Lasów Sieniawskich- w Specjalnym Obszarze Ochrony Siedlisk Natura 2000 PLH 180054. Ze względu na istniejący stan techniczny droga nr 46 składa się z trzech odcinków. Odcinek 1 od km 0+000 do km 0+600 oraz odcinek 3 od km 6+355 do km 8+200 są w dużo gorszym stanie technicznym ze względu na słabą podbudowę. Odcinek nr 2 od km 0+600 do km 6+355 nie wymaga wymiany podbudowy, lecz tylko jej wzmocnienia przed wykonaniem nawierzchni drogi. Warunki gruntowo-wodne. Na podstawie przeprowadzonych badań geologicznych stwierdzono występowanie pod warstwą humusu grubości ok. 20 cm w ok. 70% piasków drobnych zaliczanych do 3 kategorii, o nośności G1 a w ok. 30% glin pylastych i pyłów piaszczystych, czyli średnio urabialnych kategorii 4 z grupą G4, wymagających dostosowania do G1. Woda gruntowa waha się w przedziale 1-2m poniżej poziomu terenu. Warunki wodne są przeciętne. Przyjęto następujące parametry techniczne dla projektowanej drogi: - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość pasa drogowego około - 7,0-9,0m - szerokość korony - 5,0 m - szerokość jezdni - 3,5 m - spadek poprzeczny: jednostronny: jezdni 3 %, poboczy 6 %, - szerokość poboczy - 0,75 m - na łukach poziomych o R<300m zastosować przechyłki o spadkach 3% - na łukach poziomych o R<250m zastosować poszerzenia od 0,3m do 1,70m - przy poszerzeniach na łuku zastosować proste przejściowe o dł. 25m Przebieg trasy i niweleta drogi zostanie zachowany w dotychczasowym kształcie z wprowadzeniem korekt dotyczących dostosowania do parametrów normatywnych. Konstrukcja nawierzchni: - Km 0+000 - 0+600 ; km 6+355 - 8+200: - 3cm -warstwa ścieralna z asfaltobetonu grysowego - 4cm -warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowego - 15cm -tłuczeń 4-63mm zagęszczony mechanicznie - 20cm -warstwa kruszywa naturalnego po zagęszczeniu warstwami podłoże doprowadzone do nośności 100MPa [G1] [geowłóknina min.200mg/m2,min.40kN/m + geokrata gr.10cm-30% powierzchni] 42 cm razem - Km 0+600 - 6+355: - 3cm -warstwa ścieralna z asfaltobetonu grysowego - 4cm -warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowego - 15 cm-tłuczeń 4/63mm zagęszczony mechanicznie - profilowana i zagęszczona istniejąca nawierzchnia z kruszywa kamiennego 22 cm razem Nawierzchnie tłuczniowe mijanek przewiduje się dodatkowo utrwalić poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową. Odwodnienie: Odwodnienie nawierzchni zostanie zapewnione poprzez spadki podłużne i poprzeczne jezdni do rowów. Rowy winny mieć głębokość nie mniejszą od 30 cm licząc od nawierzchni. Skarpy rowów trójkątnych winny mieć nachylenie 1 : 1,5. Woda z rowów odprowadzana będzie do istniejących rowów na terenie leśnym. Zniszczone umocnienia na wlotach przepustów będą uzupełnione lub wymienione na nowe. Dna i skarpy wlotów i wylotów przepustów zostaną umocnione brukiem kamiennym. Wszystkie roboty związane z odwodnieniem nie wpłyną na zmianę stosunków wodnych. Roboty ziemne: Roboty ziemne będą polegały na usunięciu mas ziemnych z rowów przydrożnych i skarp, w miejscach poszerzeń, mijanek oraz zawyżeń terenu. Zjazdy: Projektuje się 20 mijanek zlokalizowanych najczęściej przy zjazdach. Zjazdy nr 28, 29 ulepszyć nawierzchnią bitumiczną i wykonać przy nich łuki o promieniu 11m. Pozostałe zjazdy i mijanki wykonać na podbudowie z pospółki gr. 20cm i nawierzchni tłuczniowej gr. 15cm dwukrotnie powierzchniowo utrwalonej emulsją asfaltową. Skład w km 8+150m z pospółki gr. 20cm na profilowanym i zagęszczonym podłożu gruntowym. Urządzenia infrastruktury technicznej: Inwestycja nie wymaga przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej. Zamówienie realizowane jest z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i rozwiązania techniczne przebudowy dróg leśnych Nr 52A,B, 61A,B i 46 zawarte są w Dokumentacjach projektowych na które składają się: projekty wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary robót i dokumentacje geotechniczne (stanowiące załączniki nr 10 do SIWZ) oraz kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki nr 2a; 2b i 2c do SIWZ. Wymienione powyżej opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów), tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości: - dla części 1: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - dla części 2: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - dla części 3: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 Ustawy). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust.6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Rzeszowie o. Sieniawa, nr konta bankowego: 70 9162 1010 2003 1500 0345 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. (art. 45 ust.7 Ustawy): Wadium w postępowaniu na roboty budowlane - nr postępowania NS/IZ/1/2012. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 12.2 ppkt. 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 14.08.2012 r. do godz. 10.00. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. 12.2., zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2, art. 24 ust. 4 Ustawy). Na podstawie art. 46 Ustawy, Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.7.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_sieniawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach