Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w środkowo-wschodniej części gminy Opinogóra Górna

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w środkowo-wschodniej części gminy Opinogóra Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych w środkowo-wschodniej części gminy Opinogóra Górna. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: 1. Droga gminna Opinogóra Kolonia - Patory Kolonia Odcinek od km 0 + 000 do km 1 + 740 długości 1,740 km 2. Droga gminna Opinogóra Górna - Opinogóra Kolonia - Patory - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo Odcinek I od km 1 + 740,00 do km 3 + 579,27 długości 1, 83927 km 3. Droga gminna Załuże Imbrzyki - Sosnowo Odcinek od km 3+ 579,27 do km 4 + 884,10 długości 1,30483 km 4. Droga gminna Opinogóra Górna - Opinogóra Kolonia - Patory - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo Odcinek II od km 4 + 884,10 do km 6 + 013,39 długości 1,12929 km 5. Droga gminna w miejscowości Pokojewo - Bedy Odcinek od km 6 + 013,39 do km 6 + 653,39 długości 0,640 km 6. Droga gminna Załuże - Wilkowo - Rąbież Odcinek od km 0 + 037,32 do km 2 + 901,81 długości 2,86449 km. 7. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Opinogóra Kolonia, Niemierzyce, Sosnowo, Załuże. II. Zadanie inwestycyjne zostało podzielone na dwa etapy: Etap I obejmuje wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: 1 ). Droga gminna Opinogóra Kolonia - Patory Kolonia Odcinek od km 0 + 000 do km 1 + 740 długości 1,740 km Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty ziemne, 3. Odwodnienie korpusu drogowego 4.Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania - Podbudowa, 5. Roboty w zakresie nawierzchni dróg - Nawierzchnie, 6. Instalowanie znaków drogowych, 7. Zatoka autobusowa. 2). Droga gminna Opinogóra Górna - Opinogóra Kolonia - Patory - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo Odcinek I ( bez nawierzchni) od km 1 + 740,00 do km 3 + 579,27 długości 1, 83927 km Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty ziemne, 3. Odwodnienie korpusu drogowego 4.Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania - Podbudowa, (bez poz. 20 Skropienie międzywarstwowe) 5. Instalowanie znaków 7. Zatoka autobusowa (bez poz. 32. Wykonanie warstwy wiążącej , bez poz. 33. Skropienie nawierzchni emulsją, bez poz. 34. Wykonanie warstwy ścieralnej, bez poz. 35. Oznakowanie poziome jezdni farbą). 3). Droga gminna Załuże Imbrzyki - Sosnowo Odcinek od km 3+ 579,27 do km 4 + 884,10 długości 1,30483 km Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty ziemne, 3. Odwodnienie korpusu drogowego 4. Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania - Podbudowa, 5. Roboty w zakresie nawierzchni dróg - Nawierzchnie, 6. Zatoka autobusowa, 7. Instalowanie znaków drogowych 4). Droga gminna Opinogóra Górna - Opinogóra Kolonia - Patory - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo Odcinek II od km 4 + 884,10 do km 6 + 013,39 długości 1,12929 km Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty ziemne, 3. Odwodnienie korpusu drogowego 4.Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania - Podbudowa, 5. Roboty w zakresie nawierzchni dróg - Nawierzchnie, 6. Instalowanie znaków Drogowych, 7. Zatoka autobusowa. 5). Droga gminna w miejscowości Pokojewo - Bedy Odcinek od km 6 + 013,39 do km 6 + 653,39 długości 0,640 km Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty ziemne, 3. Odwodnienie korpusu drogowego 4. Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania - Podbudowa, 5. Roboty w zakresie nawierzchni dróg - Nawierzchnie, 6. Instalowanie znaków drogowych 7. Zatoka autobusowa. 6). Droga gminna Nr 120714W Rąbież - Wilkowo Odcinek od km 0 + 037,32 do km 1 + 782,49 Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty ziemne, 3. Chodnik 4.Podbudowa, 5. Nawierzchnia, 6. Zjazdy, 7. Roboty wykończeniowe 7). Droga gminna Nr 120716W Opinogóra Dolna - Załuże - Wilkowo Odcinek od km 1 + 782,49 do km 2 + 901,81 Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Roboty przygotowawcze, 2.Roboty ziemne, 3.Przepusty, 4. Podbudowa (bez poz. 24 i poz. 25), 5. Zjazdy (bez poz. 33 i bez poz. 34), 6. Roboty wykończeniowe (bez poz. 38). 8). Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Opinogóra Kolonia, Niemierzyce, Sosnowo, Załuże. Zakończenie realizacji I etapu do 30 listopada 2009 roku. Etap II obejmuje wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: 1. Droga gminna Opinogóra Górna - Opinogóra Kolonia - Patory - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo Odcinek I (wykonanie nawierzchni) od km 1 + 740,00 do km 3 + 579,27 długości 1, 83927 km 1.Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania - Podbudowa, (poz. 20 Skropienie międzywarstwowe), 2. Roboty w zakresie nawierzchni dróg - nawierzchnie, 3. Zatoka autobusowa (poz. 32 wykonanie warstwy wiążącej, poz. 33 Skropienie nawierzchni emulsją, poz. 34 Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni, poz. 35 Oznakowanie poziome jezdni). 2. Droga gminna Nr 120716W Opinogóra Dolna - Załuże - Wilkowo Odcinek od km 1 + 782,49 do km 2 + 901,81 Zakres robót na tym odcinku obejmuje wykonanie: 1. Podbudowa (poz. 24 i poz. 25). 2. Nawierzchnia, 3. Zjazdy (poz. 33 i poz.34), 3. Roboty wykończeniowe (poz. 38). Realizacja II etapu robót od dnia 1 kwietnia 2010 roku do 31 maja 2010 roku. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do obsługi geodezyjnej inwestycji (w tym także wznowienie i odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej) wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zapewnienie branżowych nadzorów technicznych zgodnie z wymogami oraz poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej i nadzorów branżowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawarte są w projektach budowlanych, kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. Roboty będą wykonywane zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze sztuką inżynierską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 złotych Słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. Zgodnie z art. 46 ust.2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy: 1) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty, 2) który zostanie wykluczony, 3) którego oferta zostanie odrzucona. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, zmawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie Zgodnie z art. 46 ust.5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi też spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: dwiema robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie dróg wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1. b-c niniejszego rozdziału. 4) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3. e) doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Załącznik Nr 4, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik Nr 5 Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia, proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych, do kierowania i nadzorowania robót drogowych i do kierowania i nadzorowania robót w branży elektrycznej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia, taki jak np.: robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani (ilość robotników), itp. g) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia. - Załącznik Nr 6 h) kosztorysy ofertowe przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: Załącznik Nr 7a). Droga gminna Opinogóra Kolonia - Patory Kolonia Odcinek od km 0 + 000 do km 1 + 740 długości 1,740 km 7b). Droga gminna Opinogóra Górna - Opinogóra Kolonia - Patory - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo Odcinek I od km 1 + 740,00 do km 3 + 579,27 długości 1, 83927 km 7c). Droga gminna Załuże Imbrzyki - Sosnowo Odcinek od km 3+ 579,27 do km 4 + 884,10 długości 1,30483 km 7d). Droga gminna Opinogóra Górna - Opinogóra Kolonia - Patory - Załuże Imbrzyki - Sosnowo - Pokojewo Odcinek II od km 4 + 884,10 do km 6 + 013,39 długości 1,12929 km 7e). Droga gminna w miejscowości Pokojewo - Bedy Odcinek od km 6 + 013,39 do km 6 + 653,39 długości 0,640 km 7f). Droga gminna nr 120714W Rąbież -Wilkowo Odcinek od km 0 + 037,32 do km 1 + 782,49 długości 1,78249 km 7g). Droga gminna nr 120716W Opinogóra Dolna - Załuże - Wilkowo Odcinek od km 1 + 782,49 do km 2 + 901,81 długości 1,11932 km 7h). Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Opinogóra Kolonia, Niemierzyce, Sosnowo, Załuże. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach