Przetargi.pl
Przebudowa drog gminnych w m. Łaszczyn i w m. Wisówka gmina Cielądz pow. rawski

Urząd Gminy w Cielądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 96-214 Cielądz,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8152429 , fax. 046 8152352
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Cielądzu
    96-214 Cielądz, woj. łódzkie
    tel. 046 8152429, fax. 046 8152352
    REGON: 00053545100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drog gminnych w m. Łaszczyn i w m. Wisówka gmina Cielądz pow. rawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości o dlugości 1841,86 m na powierzchni 9260m2 - przebudowa nawierzchni drogi (wyronanie istniejącej nawierzchni klińcem, wykonanie podwójnego powierzchnowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową i grysami 5/8 i 8/11) - plantowanie poboczy 2. przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wisoka o długości 843 m i powierzchni 4215 m2 - przebudowa nawierzchni drogi (wyronanie istniejącej nawierzchni klińcem, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową i grysami 5/8 i 8/11) - planotowanie poboczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wym agane wadium w wysokości : 14.000,00 zł słownie: czternaście tysięcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ust.1i2 ustawypzp spelniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy pzptj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzialalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niebędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz osób : Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje określone poniżej , min.1 - kierownik budowy - osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji robót drogowych, posiadająca co najmniej 3 lata uprawnienia budowlane o specjalności drogowej bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie uprawnień budowlanych Wykaz robót : Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stawnowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w opisie porzedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zamawiajacych potwierdzające ,że powyższe roboty zostaly wykonane należycie -min.3 Wykaz narzedzi i sprzętu: Dysponuje lub będzie dysponował s[przętem niezbędnym do wykonania zamówienia - przedstawią aktualny odpis z wlaściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do dzialalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialałności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy - złoża jedną ofertę oraz wadium Sposób dokonywania oceny - spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1) formularz oferty sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ (zał.1) 2) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - sporządzony na formularzu kosztorysu ofertowego dla drogi Łaszczyn dla drogi Wisówka 3)Oświadczenie o spełnieniu warunko udziału w postępowaniu (zał.nr 2) 4)Oświadczenie, że wykonawca spełni wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy pzp z dnia 29.01.2004r oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp (zał. nr 3) 5) aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działąlności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed terminem sklądania ofert. 6) wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich trzech lat (2006,2007,2008wraz z referencjami min 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialąlności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostaly wykonane należycie (zał.nr4) 7) Wykaz osob i podmiotów, któe będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, warz z informacjami na temat ich kwalifikacji (zał.nr 5) 8) Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i sprzętu jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 6) 9) zaparafowany projekt umowy 10) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladz.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach