Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - etap I

Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38-242 Skołyszyn, Skołyszyn 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
    Skołyszyn 12 12
    38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
    REGON: 37044038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl; www.skolyszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pięciu odcinków dróg gminnych o nawierzchni żwirowej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych wraz z wykonaniem podbudowy oraz robót ziemnych. Przyjęta technologia robót: 1) Przebudowa drogi gminnej w kierunku Ośrodka Zdrowia w Skołyszynie o dł. 97 m wraz z rozjazdami, placem o pow. 187 m2 i parkingiem o pow. 186 m2: - wykonanie poszerzenia jezdni na dł. 97 mb (wykonanie koryta gł. 30 cm, uzupełnienie kruszywem, uformowanie pobocza ziemią i kruszywem); - cięcie i rozebranie oraz frezowanie nawierzchni asfaltowej; - rozebranie odcinka nawierzchni bitumicznej i podbudowy w celu wyprofilowania i wypoziomowania nawierzchni (wykonanie koryta, uzupełnienie kruszywem); - oczyszczenie nawierzchni i skropienie asfaltem; - wyrównanie nierówności mieszanką mineralno - bitumiczną; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa wiążąca gr. 3 cm i 2 cm (parking) oraz warstwa ścieralna gr. 4 cm; - wyprofilowanie i utwardzenie obustronnych poboczy drogowych gr. 10 cm. 2) Przebudowa drogi gminnej w kierunku Pana Lechowicza w Sławęcinie o długości 185 m wraz z rozjazdem: - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - cięcie i rozebranie nawierzchni asfaltowej; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grub. 12 cm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa wiążąca grub. 2 cm oraz warstwa ścieralna grub. 4 cm. 3) Przebudowa drogi gminnej Osiedle w kierunku Cmentarza w Harklowej o długości 200 m wraz ze skrzyżowaniami: - ścinanie poboczy; - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - cięcie i rozebranie oraz frezowanie nawierzchni asfaltowej; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grub. 10 cm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa wiążąca grub. 2 cm oraz warstwa ścieralna grub. 4 cm; - wyprofilowanie i utwardzenie obustronnych poboczy drogowych gr. 10 cm. 4) Przebudowa drogi gminnej Gancarzówka w kierunku P. Szota w Harklowej o długości 112 m wraz z rozjazdem: - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - cięcie i rozebranie nawierzchni asfaltowej; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grub. 15 cm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa wiążąca grub. 2 cm oraz warstwa ścieralna grub. 4 cm; - wyprofilowanie i utwardzenie obustronnych poboczy drogowych gr. 12 cm. 5) Przebudowa drogi gminnej Pod Dębami koło P. Gorczyca w Przysiekach o długości 250 m: - ścinanie poboczy; - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - cięcie i rozebranie nawierzchni asfaltowej; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grub. 15 cm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa wiążąca grub. 2 cm oraz warstwa ścieralna grub. 4 cm; - wyprofilowanie i utwardzenie obustronnych poboczy drogowych gr. 12 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 (cztery tysiące) PLN. 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie) oraz muszą zostać przedłożone w formie oryginału. Gwarancja zapłaty wadium musi być ważna co najmniej przez cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu, lub dokument nie będzie spełniał wymagań formalnych - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, tj: 1) Jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że w udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w BS Biecz Oddział w Skołyszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. Wadium wniesione w pieniądzu w inny sposób (wpłata w kasie, wpłata w banku) nie będzie uznane za wadium wniesione w sposób prawidłowy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że w udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.skolyszyn.pl/modules.php?mop=modload&name=bip&file=wysw&grupa=57
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach