Przetargi.pl
Przebudowa części parteru na pomieszczenia fizjoterapii ambulatoryjnej w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej położonej na działce nr ewidencyjny 9673/43

Miejska Przychodnia Zdrowia w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Handlowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 28 17 , fax. 33 874 28 17
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Przychodnia Zdrowia w Suchej Beskidzkiej
    ul. Handlowa 1 1
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 874 28 17, fax. 33 874 28 17
    REGON: 07212787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpz.sucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części parteru na pomieszczenia fizjoterapii ambulatoryjnej w Miejskiej Przychodni Zdrowia w Suchej Beskidzkiej położonej na działce nr ewidencyjny 9673/43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje: - przebudowę części parteru - poprzez wydzielenie z dwóch pomieszczeń istniejącej rehabilitacji, dwóch pomieszczeń nie użytkowanych oraz części wiatrołapu - na pomieszczenia rehabilitacyjne w skład których wchodzą: poczekalnia, boksy zabiegowe w ilości 7 szt., pomieszczenie masażu, pomieszczenie kinezyterapii, łazienka z dostępem dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach oraz komunikacja, w tym: - roboty ogólnobudowlane i wyburzeniowe - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, wod.-kan. i wentylacji - roboty instalacyjne sprzętu sanitarnego. Warunki realizacji zamówienia: Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, należy wiec zwrócić szczególną uwagę na przestrzeganie przepisów BHP. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie może zakłócać bieżącej pracy Zamawiającego, w szczególności prowadzonych usług medycznych. Dopuszcza się, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym prowadzenie prac po zakończeniu pracy Przychodni, w tym w porze nocnej i dni wolne od pracy. Gwarancja: 36 miesięcy od odbioru końcowego + 3 miesiące okresu rękojmi ponad okres gwarancji Zakres zamówienia (może być) uściślony do wysokości posiadanych środków finansowych po rozstrzygnięciu postępowania Zakres zamówienia uściślony w umowie może zostać zwiększony do wysokości środków posiadanych (pozyskanych) przez Zamawiającego w okresie realizacji zadania - aneksem do umowy - do pełnego zakresu określonego przedmiarem robót w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, co jest tożsame z pełnym zakresem robót określonym w ofercie złożonej przez Wykonawcę. Przedmiot Zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- każde wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy łączyć z wyrazami /lub równoważny/. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł ( dwa tysiące złotych) Termin wniesienia wadium upływa dnia: 2012-07-24 o godz. 17.00 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 2012-08-22 Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelew na rachunek bankowy, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w siedzibie zamawiającego (pokój: Administracja ) lub na koncie zamawiającego muszą znaleźć się wyżej wymienione formy wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na koncie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Siedziba zamawiającego: Miejska Przychodnia Zdrowia w Suchej Beskidzkiej, Handlowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka, pok.Administracja. Rachunku bankowy: Miejska Przychodnia Zdrowia w Suchej Beskidzkiej, Handlowa 1 34-200 Sucha Beskidzka Nr konta: 27 1240 4878 1111 0000 4715 7419 z adnotacją: wadium - Przebudowa części parteru w Miejskiej Przychodni Zdrowia 2.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpz.sucha.pl www.sucha-beskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach