Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Łomnicy Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-350 Piwniczna Zdrój, Łomnica Zdrój 336
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4468014 , fax. 18 4468014, 4778433
- Data zamieszczenia: 2014-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Łomnicy Zdroju
Łomnica Zdrój 336 336
33-350 Piwniczna Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 4468014, fax. 18 4468014, 4778433
REGON: 12292276500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - GIMNAZJALNEGO W ŁOMNICY ZDROJU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana okien i drzwi, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana obróbek blacharskich, naprawa pokrycia i naprawa kominów zgodnie z załączoną dokumentacją . 2.1 . Montaż okien i drzwi należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta , zgodnie z Polską Normą. Wszystkie urządzenia i elementy muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów i posiadać atesty. 2.2. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, a w szczególności dokumentacją projektową i techniczną, oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne. 2.3. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.4 W związku iż prace remontowe odbywać się będą w trakcie roku szkolnego należy tak zorganizować front robót, aby zajęcia szkolne odbywały się bez zakłóceń . Ponadto transport materiałów na teren budowy powinien odbywać się po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. Wyznaczenie trasy dojazdu do budowy winno się odbyć po wcześniejszym sprawdzeniu terenu i uzyskaniu akceptacji Dyrektora Szkoły. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy zawierający dodatkowo szczegółowy opis organizacji czasu pracy. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 45215000 - 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.malopolska.pl,
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i strukturalnej.
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa części pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i strukturalnej
Dodano: 2016-04-15 - Wymiana pokrycia dachu, części okien w budynku Urzędu Rynek 7
Dodano: 2015-05-07 - Wymiana pokrycia dachu, części okien w budynku Urzędu Rynek 7
Dodano: 2015-04-08 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont i adaptacje pomieszczeń zlokalizowanych w suterenach budynku głównego Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach z przeznaczeniem na szatnie dla personelu medycznego..
Dodano: 2015-02-09 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont i adaptacje pomieszczeń zlokalizowanych w suterenach budynku głównego Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach z przeznaczeniem na szatnie dla personelu medycznego.
Dodano: 2015-01-16 - Przebudowa i nadbudowa istniejącego domu ludowego w miejscowości Śledziejowice
Dodano: 2014-07-03 - MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - GIMNAZJALNEGO W ŁOMNICY ZDROJU
Dodano: 2014-06-23 - Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynku Placówki Terenowej KRUS w Dąbrowie Tarnowskiej przy al. Wolności 16
Dodano: 2014-04-15 - Przebudowa i nadbudowa istniejącego domu ludowego w miejscowości Śledziejowice w ramach zadania Kompleksowe zagospodarowanie obszarów wiejskich w Gminie Wieliczka w ramach Programu Leader
Dodano: 2014-03-26