Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki

Gmina i Miasto Ulanów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-410 Ulanów, ul. Rynek 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8763041 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2015-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Ulanów
    ul. Rynek 5 5
    37-410 Ulanów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8763041 w. 32
    REGON: 83040948800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga nr odcinek G-H 0+000 do 1+614 Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga gminna posiada nawierzchnię bitumiczną. Występują liczne przełomy i spękania, narośnięte pobocza. Droga posiada zmienne szerokości: W km 0+000 do km 0+430 - szerokość 3 m W km 0+430 do 0+460 - zmiana szerokości z 3 m na 3,5 m W km 0+460 do 0+970 - szerokość 3,5 m W km 0+970 do 1+015 - 3,5 m do 4 m W km 1+015 do 1+614 - 4 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie remontu nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowych warstw bitumicznych - wykonanie zatoki postojowej 6 miejsc postojowych - wykonanie mijanki zgodnie z planem syt. Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia W km 0+000 do km 0+430 - szerokość 3 m W km 0+430 do 0+460 - zmiana szerokości z 3 m na 3,5 m W km 0+460 do 0+970 - szerokość 3,5 m W km 0+970 do 1+015 - 3,5 m do 4 m W km 1+015 do 1+614 - 4 m Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,5 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy L - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI OD KM 0+000 DO 1+015 - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI OD KM 1+015 DO 1+614 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZATOKI POSTOJOWEJ - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do istniejących rowów przydrożnych, które podlegają odcinkowemu odmuleniu. Droga ODCINEK A-B długość 214 m Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK A-B KM 0+000 do km 0+214 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 214 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na przyległy teren pasa drogowego Droga ODCINEK C-D długość 160 Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK C-D KM 0+000 do km 0+160 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 160 m Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Droga ODCINEK E-F długość 176 m oraz odc. 34 m Stan pierwotny (na podstawie oględzin, analiz i informacji od Zarządcy drogi) Droga ODCINEK E-F KM 0+000 do km 0+176 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3 m oraz łączną długość 176 m Odcinek boczny posiada szerokość 3 m i długość 34 m. Stan projektowany Stan projektowany obejmuje: -wykonanie podbudowy oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej Rozwiązania projektowe Przebieg sytuacyjny projektowanego odcinka Przebieg sytuacyjny przedstawiono na planie sytuacyjnym - oś projektowana jest zbliżona do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektowana jest nawierzchnia o szerokości 3 m i spadku daszkowym na odcinkach prostych 2%, a na odcinkach przebiegających w łukach spadek jednostronny z pochyleniem zgodnym z istniejącym w terenie. Zakładane jest wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,50 m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Opis konstrukcji nawierzchni jezdni W oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. /Dziennik Ustaw nr 430 z dnia 14 maja 1999r. Parametry drogi - droga klasy D - kategoria obciążenia ruchem KR2/ o liczbie osi/pas/dobę 13-70 - prędkość projektowa Vp = 40 km/h; - grupa nośności podłoża G1 KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla ruchu KR1 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni - beton asfaltowy AC 16W dla ruchu KR1 średnio 75 kg/m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm Odwodnienie Odwodnienie projektowanego odcinka drogi odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na przyległy teren pasa drogowego Wykonanie oświetlenia drogowego, podwieszanego na istniejącej linii niskiego napięcia Huta Deręgowska 4 w m-ści Huta Deręgowska, gm. Ulanów, przy drogach gminnych. Zakres opracowania obejmuje: _ podwieszenie na istniejącej linii niskiego napięcia przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35 w przęsłach: * sł. nr 3 - sł. nr 7; AsXSn 2x35 dł. 209(217) m. * sł. nr 9 - sł. nr 13; AsXSn 2x35 dł. 208(216) m. * sł. nr 33 - sł. nr 36; AsXSn 2x35 dł. 107113 m. montaż opraw oświetlenia ulicznego OUSc-100W - 5 szt. nsł. nr 4, 6, 13, 34, 36
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 słownie: piętnaście tysięcy złotych . 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli o Ulanów 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002 z adnotacją wadium - Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2015-03-23, sposób przekazania: dowód wniesienia wadium należy złożyć wraz z ofertą 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli o Ulanów nr rachunku: 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002 z adnotacją: wadium na Przebudowę ciągu dróg gminnych nr 102801 w miejscowości Huta Deręgowska-Pałki 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych Wadium wnoszone w formie poręczeń czy też gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych , powinno zawierać klauzulę, że będzie wypłacone Zamawiającemu na każde żądanie nie odwołalnie bez dodatkowych warunków. Jeżeli oferentem jest konsorcjum to wadium winno być wnoszone prze konsorcjum a nie np. lidera konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach