Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych Mystkowo - Cywiny Wojskie- Bożewo (Gmina Baboszewo, pow. płoński) w ramach zadania pod nazwą Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę ciągu dróg gminnych Mystkowo - Cywiny Wojskie - Bożewo w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6611091, 6611092, 6611082 , fax. 23 6611071
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, fax. 23 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych Mystkowo - Cywiny Wojskie- Bożewo (Gmina Baboszewo, pow. płoński) w ramach zadania pod nazwą Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i spójności komunikacyjnej poprzez przebudowę ciągu dróg gminnych Mystkowo - Cywiny Wojskie - Bożewo w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych Mystkowo - Cywiny Wojskie - Bożewo na odcinkach o łącznej długości 5 613,68 mb oraz przebudowa 1 skrzyżowania Zakres robót obejmuje: 1.przebudowę drogi gminnej Nr 300125W na odcinku od km 0+000 do km 3+324,07 o długości 3 324,07 mb z wyłączeniem prac na działce nr 41 o dł. 46,20 mb, w tym: 1) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe i nadzór geodezyjny w trakcie robót drogowych, a po ich zakończeniu przedłożenie inwentaryzacji powykonawczej, 2) poszerzenia (roboty ziemne), w tym: warstwy odsączające i podbudowa z kruszywa łamanego, 3) nawierzchnia, w tym: skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, siatka stalowa, warstwa wyrównawcza, wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego. Nawierzchni jezdni o łącznej powierzchni 16 658,00 m2 ,na odcinku o długości 3 277,87 m i szerokości 5,0 m, o szerokości pasa ruchu 2,50 m, 4) pobocza, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, uzupełnienie poboczy pospółką. Wykonanie obustronnych poboczy o łącznej powierzchni 3 325,00 m2, na odcinku o długości 3 277,87 mb i szerokości 0,75 m, 5) zjazdy, w tym: zjazdy bitumiczne, zjazdy z mieszanki kamiennej. Wykonanie 52 zjazdów, w tym: 3 zjazdów bitumicznych o łącznej powierzchni 72,00 m2, 49 zjazdów z mieszanki kamiennej o łącznej powierzchni 778 m2, 6)przepusty i rowy, w tym: przepusty rurowe pod zjazdami z rur PE karbowanych, oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp. 7) oznakowanie, w tym: oznakowanie pionowe - 12 nowych tablic znaków drogowych, 8) inne roboty, w tym: zabezpieczenie istniejących urządzeń telekomunikacyjnych. 2. przebudowę drogi gminnej Nr 300124W na odcinku od km 0+000 do km 2+335,81 o długości 2 335,81 mb, w tym: 1) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe i nadzór geodezyjny w trakcie robót drogowych, a po ich zakończeniu przedłożenie inwentaryzacji powykonawczej, 2) poszerzenia (roboty ziemne), w tym: warstwy odsączające i podbudowa z kruszywa łamanego, 3) nawierzchnia, w tym: skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, siatka stalowa, warstwa wyrównawcza, wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego. Nawierzchni jezdni o łącznej powierzchni 11 775,00 m2 ,na odcinku o długości 2335,81 m i szerokości 5,0 m ( w tym 1 skrzyżowania), o szerokości pasa ruchu 2,50 m, 4) pobocza, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, uzupełnienie poboczy pospółką. Wykonanie obustronnych poboczy o łącznej powierzchni 3270,00 m2, na odcinku o długości 2335,81 mb i szerokości 0,75 m, 5) zjazdy, w tym: zjazd z kostki brukowej, zjazdy z mieszanki kamiennej. Wykonanie 40 zjazdów, w tym: 1 zjazd z kostki granitowej (przełożenie nawierzchni) o pow. 22 m2 , 39 zjazdów z mieszanki kamiennej o łącznej powierzchni 600 m2, 6) chodniki, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, warstwy odsączające, ławy, krawężniki i obrzeża betonowe, chodnik z kostki brukowej o powierzchni 56 m na włączeniu w drogę powiatową nr 3021W. 6) rowy, w tym: czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, 7) oznakowanie, w tym: oznakowanie pionowe - 6 nowych tablic znaków drogowych, 8) inne roboty, w tym: zabezpieczenie istniejących urządzeń telekomunikacyjnych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - PRZEDMIARZE ROBÓT - SZCZEGÓŁOWEJ SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Przedmiar robót jest dokumentem drugorzędnym w stosunku do projektu budowlanego. W przypadku rozbieżności pomiędzy ilością robót przewidzianych w projekcie, a ilością robót określoną w przedmiarze - Wykonawca zobowiązany jest do wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym. Jeżeli więc konieczność wykonania określonych robót budowlanych wynika z projektu stanowiącego element opisu przedmiotu zamówienia uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze robót. 3. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. W szczególności Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z warunkami umowy oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Na każde żądanie Zamawiającego lub/i inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest okazać na wskazane materiały deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z normami, atest lub aprobatę techniczną, świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki. 5. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm. Wyroby budowlane , które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia opisano za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne, pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych, technicznych i użytkowych umożliwiających uzyskanie efektu założonego przez projektanta. W przypadku gdy Wykonawca w swej ofercie przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, Zamawiający wymaga załączenia do oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia z podaniem parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych. Z dokumentów tych oraz na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę analizy porównawczej winno wynikać, że rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez projektanta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM - 30 000,00 zł (słownie - trzydzieści tysięcy złotych- ) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 ze zmianami). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty w odrębnej kopercie z napisem WADIUM, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy ponumerować i wpiąć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a)nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub podmiotu o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładne określenie nazwy postępowania ,na które wnoszone jest wadium, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e)klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f)klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego. Bank Spółdzielczy w Płońsku Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 5. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium 30 000,00 zł. 6.Nie wniesienie wadium we wskazanej wysokości i terminie lub w innej formie niż określone w art.45 ust.6 ustawy Pzp - spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach