Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych lokalnych Nr K 340644 Słopnice- Granice i Nr K 340643 Słopnice-Miłkowskie oraz skrzyżowań tych dróg z drogą powiatową Nr 1613 K Zamieście-Słopnice-Zalesie w miejscowości Słopnice

Wójt Gminy Slopnice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-615 Słopnice, Słopnice 911
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3326200 , fax. 018 3326018
  • Data zamieszczenia: 2009-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Slopnice
    Słopnice 911 911
    34-615 Słopnice, woj. małopolskie
    tel. 018 3326200, fax. 018 3326018
    REGON: 49073206000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slopnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych lokalnych Nr K 340644 Słopnice- Granice i Nr K 340643 Słopnice-Miłkowskie oraz skrzyżowań tych dróg z drogą powiatową Nr 1613 K Zamieście-Słopnice-Zalesie w miejscowości Słopnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu dróg gminnych lokalnych Nr K 340644 Słopnice- Granice i Nr K 340643 Słopnice-Miłkowskie oraz skrzyżowań tych dróg z drogą powiatową Nr 1613 K Zamieście-Słopnice-Zalesie w miejscowości Słopnice. 1) Zakres robót obejmuje: - likwidację przełomów - 200 m2, - wykonanie robót ziemnych związanych z pogłębieniem i wyprofilowaniem rowów odwadniających - 765 m3, - umocnienie dna rowów prefabrykowanymi ściekowymi elementami betonowymi - 1400 mb, - umocnienie wlotów przepustów oraz skarp rowów betonowymi płytami ażurowymi - 200 m2 - wykonanie części przelotowej przepustów żelbetowych ? 600 - 20 mb, - wykonanie części przelotowej przepustów żelbetowych ? 500 - 100 mb - wykonanie studzienek kanalizacyjnych ? 500 - 8 szt - wykonanie studni kanalizacyjnych ? 800 - 11 szt - wykonanie kanalizacji burzowej ? 400 - 265 mb, - wykonanie kanalizacji burzowych ? 500 - 145 mb, - wykonanie i remont murów czołowych - 50 m3, - wykonanie robót ziemnych związanych z korytowaniem pod poszerzenie istniejącej jezdni - 2 080 m3, - wykonanie robót ziemnych związanych z przebudową poboczy na skrzyżowaniach - 344 m3 - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego - 4 155 m2 - wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego - 4 155 m2, - wykonanie warstwy wiążącej z masy min-asf. - 4 155 m2, - ustawienie krawężnika betonowego 15/30 na ławie betonowej - 490 mb, - ustawienie obrzeża betonowego 30/8 na podsypce cementowo-piaskowej - 490 mb, - wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa łamanego - 720 m2, - ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej - 720 m2, - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 82 m2, - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą min-asfaltową - 1 654,31 m2, - wykonanie nawierzchni z masy min-asf - 22 057,50 m2 - oznakowanie poziome jezdni materiałami grubo warstwowymi - 48 m2, - oznakowanie pionowe skrzyżowań zgodnie z projektem organizacji ruchu - 25 szt, - ustawienie barier energochłonnych stalowych - 100 mb, - uzupełnienie poboczy klińcem kamiennym - 3 788 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1/ posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ posiadania wiedzy i doświadczenia, 3/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy - wg zał. .nr 1. 2) Kosztorys sporządzony zgodnie z przedmiarem robót - zał.nr 2. 3) Parafowany projekt umowy - wg zał. Nr 3 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania - wg zał. Nr 4 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Opłaconą Polisę lub inny dokument stwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności budowlanej. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca lub ma w dyspozycji - zgodnie ze STWiOR. W przypadku nie posiadania własnego sprzętu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu, a w przypadku braku własnej wytwórni masy bitumicznej, potwierdzenie podmiotu wytwarzającego masę, o zgodzie na jej sprzedaż w ilości i w okresie umożliwiającym wykonanie zamówienia 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności W przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, - posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg oraz branży elektrycznej wraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby. 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), w tym co najmniej dwóch robót budowlanych branży drogowej każda o wartości nie mniejszej niż połowa oferowanej ceny. Dokumenty potwierdzające, wykonanie z należytą starannością. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają wyżej określony warunek, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia 12) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 13) Potwierdzenie wniesionego wadium. 14) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slopnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach