Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych: Dzioły do Łukasika o nr ewid. 862/1 w km 0+028 0+918 oraz Do Raka o nr ewid. 70/1, 70/2, 71/1, 72/1, 74/10, 74/13, 79/1, 90/1, 86/1, 85/1, 863, 126/1, 136/1, 864, 132/1, 135/1, 133/2, 130/5 w km 0+000 - 1+003 wraz z przebudową przepustu w km 0+220 w m. Dębowa

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39-225 Jodłowa, Jodłowa 1A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    Jodłowa 1A 1A
    39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
    REGON: 85166110000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych: Dzioły do Łukasika o nr ewid. 862/1 w km 0+028 0+918 oraz Do Raka o nr ewid. 70/1, 70/2, 71/1, 72/1, 74/10, 74/13, 79/1, 90/1, 86/1, 85/1, 863, 126/1, 136/1, 864, 132/1, 135/1, 133/2, 130/5 w km 0+000 - 1+003 wraz z przebudową przepustu w km 0+220 w m. Dębowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przebudowa drogi gminnej Dzioły do Łukasika w Dębowej obejmuje odcinek o długości 890,00 m, w km 0+028 - 0+918. Szerokość jezdni wynosi 2,50 m. Prace należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Po mechanicznym wyrównaniu i zagęszczeniu podłoża, na pozostający w najgorszym stanie technicznym końcowym odcinku drogi, usytuowanym w km 0+768 - 0+918 przyjęto wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, w ilości 20 kg/m2 podłoża. Grubość warstwy stabilizacyjnej 12 cm po zagęszczeniu. Następnie całość istniejącej nawierzchni żwirowej i należy wyprofilować mieszanką tłuczniową o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Na tak przygotowanych konstrukcyjnych warstwach podbudowy, projektowane jest ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 3 cm + warstwa ścieralna o grubości 5 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku lewostronnego rowu odwadniającego. W miejscu styku początku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego zacięcia i rozebranie nawierzchni w pasie o szerokości 0,50 m. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,20 m i grubości warstwy 12 cm po zagęszczeniu.. - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej niepublicznej Do Raka w miejscowości Dębowa na odcinku o długości 1003,00 m, w km 0+000 - 1+003, z jezdnią o nawierzchni bitumicznej występującą w km 0+000 - 0+836 oraz żwirowo - betonowej w km 0+836 - 1+003. Szerokość jezdni wynosi 2,50 m. Prace należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Oczyszczenia z namułu wymagają istniejące odcinki przydrożnych rowów odwadniających. Przed przystąpieniem do ułożenia nowej nawierzchni bitumicznej odcinek jezdni z nawierzchnią betonowo - żwirową należy wyprofilować mieszanką tłuczniową o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Zniszczoną nawierzchnię bitumiczną pozostałej części drogi po dokładnym mechanicznym wyczyszczeniu i skropieniu asfaltem w ilości 0,5 kg/m2, miejscowo wyrównać mieszanką mineralno - bitumiczną. Na tak przygotowanym podłożu, projektowane jest ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; przy czym na odcinku występującym w km 0 +000 - 0+836 przyjęto warstwę profilową (wiążącą) o grubości 2 cm + warstwę ścieralną o grubości 4 cm po zagęszczeniu, zaś na odcinku w km 0+836 - 1+003 grubość warstwy profilowej (wiążącej) wynosić będzie 3 cm i warstwy ścieralnej 5 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku istniejących, przydrożnych rowów odwadniających. W miejscu styku początku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną drogi powiatowej, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego zacięcia i rozebranie nawierzchni w pasie o szerokości 3,00 m. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,30 m. Średnia grubość warstwy utwardzającej pobocza, po zagęszczeniu wynosić będzie 6 cm na odcinku w km 0+000 - 0+836 i 8 cm na odcinku usytuowanym w km 0+836 - 1+003. - Przebudowa przepustu w km 0+220 drogi gminnej Do Raka w Dębowej W ramach planowanej przebudowy przepustu należy wykonać następujące roboty inżynieryjno - budowlane: - uzupełnienie powstałych wyrw gruntowych w skarpach brzegowych i dnie koryta potoku w obrębie usytuowania przedmiotowego obiektu inżynierskiego - przebudowa wszystkich zdeformowanych, uszkodzonych i naruszonych betonowych, konstrukcyjnych elementów przepustu - przebudowa zniszczonej nawierzchni bitumicznej wykonanej na obustronnych dojazdach do przepustu oraz jezdni przęsłowej przepustu - przebudowa zniszczonych budowli kamiennych zabezpieczających brzegi potoki w bezpośrednim sąsiedztwie przepustu - przebudowa umocnień dna koryta cieku wodnego, wykonanego z narzutu kamiennego - wymiana zużytych pod względem technicznym i użytkowym stalowych barier mostowych Na okres prowadzonych robót w/w odcinek drogi wyłączony zostanie z eksploatacji. Całość robót ziemnych należy wykonywać ściśle z zakresem wynikającym z opracowanej dokumentacji technicznej przebudowy przepustu oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Podczas wykonywania robót ziemnych nie można doprowadzić do naruszenia warstw gruntu w poziomie posadowienia fundamentów podpor przepustu. Roboty należy wykonywać w okresie bezdeszczowym. Na dojazdach przed ułożeniem nawierzchni należy wykonać dwie warstwy konstrukcyjne podbudowy, tj, dolną z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm po zagęszczeniu oraz górna z mieszanki tłuczniowej o gr. 15 cm po zagęszczeniu. Przestrzenie pomiędzy tylnymi ścianami przyczółków, a monolitycznie połączonymi z nimi skrzydełkami, należy na całej wysokości zasypać naturalnym kruszywem kamiennym, zwracając uwagę na bardzo dokładne mechaniczne zagęszczenie zasypki. Na tak przygotowanej podbudowie, na jezdni przepustu i obustronnych dojazdach do obiektu przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; tj. warstwy profilowej o grubości 2 cm oraz warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu. Brzegi koryta potoku na odcinkach po 5,00 m w górę i dół cieku zostaną zabezpieczone budowlami faszynowo-kamiennymi, wykonanymi z koszy siatkowo - kamiennych o module 1,00 x 0,50, odpowiednio zagłębionych w dnie potoku, na podłożu ze ściółki faszynowej. Do wykonania koszy należy użyć gruby kamień łamany, przeznaczony do budowy obiektów inżynierskich. Siatkę o oczkach od 12 x 12 cm do 15 x 15 cm należy wykonać z drutu ocynkowanego o przekroju 4 mm. Całość wykonanego zabezpieczenia skarp brzegowych potoku musi być dokładnie ze sobą powiązana, zakotwiona i zespolona z podłożem. Po wykonaniu projektowanego wzmocnienia, powstałe wyrwy w brzegach potoku powstałe w obrębie przepustu należy uzupełnić ziemią, a powstały nasyp odpowiednio zagęścić i wyprofilować. Dno potoku umocnić grubym narzutem kamiennym. Wszystkie roboty związane z przebudową dróg i urządzeń odwadniających projektowane są w obrębie istniejącego pasa drogowego, wydzielonego przez linie rozgraniczające drogę. W miejscach gdzie występuje kolizja z sieciami teletechnicznymi prace będą prowadzone zgodnie z obowiązującymi uzgodnieniami. Planowane roboty inżynieryjno - drogowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami BHP. W obrębie wykonywanych robót droga obustronnie musi być prawidłowo oznakowana i odpowiednio zabezpieczona. Organizacja i zabezpieczenie robót winno spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu I Gospodarki Morskiej z dnia 10 października 2000 r. w sprawie zarządzania ruchem na drogach (Dz. U. z 1999r. Nr 90, poz.1006) Dokładny opis i zakres robót określony został w opisany w SIWZ i jej załącznikach: opisach technicznych, przekrojach, szczegółowej specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 10000,00 zł /słownie: dziesięć tysięcy zł/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach