Przetargi.pl
Przebudowa ciągów komunikacyjnych na terenie m. Uniejów - ul. Spacerowa i ul. Ogrodowa

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów komunikacyjnych na terenie m. Uniejów - ul. Spacerowa i ul. Ogrodowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa ciągów komunikacyjnych na terenie m. Uniejów - ul. Spacerowa i ul. Ogrodowa. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych: ul. Spacerowa (na całym odcinku drogi - 143,96 m) i ul. Ogrodowej (na odcinku od powiatowej ulicy Kilińskiego, skrzyżowania z powiatową ulicą Bpa Owczarka do drogi wojewódzkiej - ul. Polna - 240,00 m). Roboty będą polegały na: Ulica Spacerowa - wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z trylinki (miejsce składania trylinki zostanie wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót); - rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych wraz z krawężnikami (miejsce składania nadających się do ponownego wykorzystania płyt chodnikowych oraz krawężników zostanie wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót); - wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni i obustronnych chodników; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca); - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) KR-3; - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm i zjazdów; Uwaga obrzeże chodnika po stronie północnej (przy ścieku przykrawężnikowym) powinno być obniżone na wysokość około 2 cm, tworząc ciąg pieszo jezdny; - wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; Ulica Ogrodowa - wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez sfrezowanie w celu nadania odpowiednich spadków; - rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych; - wykarczowanie pni znajdujących się w chodniku - 21 szt.; - wycinka 4 szt. drzew z karczowaniem pni o średnicy -26-35 cm; - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o śr. gr. 3cm; - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna o gr. 4cm - KR-3; - wykonanie chodników i zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z krawężnikami - kolor kostki melanż jesienny kostka krakowska; chodnik przy przejściu dla pieszych wykonać z ryflowanej kostki betonowej; - wykonanie zatoki parkingowej z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - przejścia dla pieszych wykonane z kostki granitowej o wymiarach 4x4 cm w kolorach jasny szary i grafitowy; - budowa nowego wpustu deszczowego wraz z rozbiórką istniejącego; - budowa nowej studni kanalizacji sanitarnej wraz z rozbiórką istniejącej; - regulacja istniejących wpustów deszczowych w ulicy; Uwaga! Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. Do ceny oferty należy doliczyć wykonanie badań laboratoryjnych składu i grubości nawierzchni asfaltowej, które zostanie zlecone przed odbiorem robót. Dla właściwego skalkulowania ceny należy ująć po 4 próbki z każdej ulicy. Uwaga: Inwestor wskaże laboratorium, w którym zostaną wykonane badania. Po stronie Wykonawcy należeć będzie uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i oznakowania robót wg projektu wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą wraz z zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno - kartograficznym inwentaryzacją geodezyjną. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Przedmiot zamówienia realizowany jest przy współudziale środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: Wadium - przetarg na roboty budowlane w zakresie zadania pn. Przebudowa ciągów komunikacyjnych na terenie m. Uniejów - ul. Spacerowa i ul. Ogrodowa nie otwierać przed 17.09.2014 r., godz. 10:30 . 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4 a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach