Przetargi.pl
PRZEBUDOWA CHODNIKA WRAZ ZE ZJAZDAMI INDYWIDUALNYMI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 957 W KM. 13+298 - 14+063 strona lewa (odc.060,km.3,028- odc.070,km.0,607) - ETAP I W KM. 16+819 - 17+777 strona prawa (odc.080,km.0,760- 1,718) - ETAP II W M. ZAWOJA, GMINA ZAWOJA ; POW. SUSKI;

Gmina Zawoja ogłasza przetarg

  • Adres: 34-222 Zawoja, Zawoja 1307
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8775-015 , fax. 0-33 8775-015
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawoja
    Zawoja 1307 1307
    34-222 Zawoja, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8775-015, fax. 0-33 8775-015
    REGON: 00054757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA CHODNIKA WRAZ ZE ZJAZDAMI INDYWIDUALNYMI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 957 W KM. 13+298 - 14+063 strona lewa (odc.060,km.3,028- odc.070,km.0,607) - ETAP I W KM. 16+819 - 17+777 strona prawa (odc.080,km.0,760- 1,718) - ETAP II W M. ZAWOJA, GMINA ZAWOJA ; POW. SUSKI;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA CHODNIKA WRAZ ZE ZJAZDAMI INDYWIDUALNYMI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 957 W KM. 13+298 - 14+063 strona lewa (odc.060,km.3,028- odc.070,km.0,607) - ETAP I W KM. 16+819 - 17+777 strona prawa (odc.080,km.0,760- 1,718) - ETAP II W M. ZAWOJA, GMINA ZAWOJA ; POW. SUSKI; CPV 45.23.31.40-2 Przedmiot zamówienia obejmuje: PRZEBUDOWA chodnika: szerokość - 1.50 mb, + krawężnik 0,2 mb i obrzeże 0,08 mb. -krawężnik betonowy 20 x 30 na ławie betonowej-wykonanie w ramach modernizacji drogi 957 przez P.P.D.M. S.A. - Nowy Targ -roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych) -roboty ziemne (wykopy pod obrzeża) -obrzeże betonowe 8 x 30 na podsypce cementowo -piaskowej gr. 2cm -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (kostka szara) na podsypce piaskowej gr. 2,0 cm i podbudowie z tłucznia gr. 15 cm. po uwałowaniu. -roboty wykończeniowe:wyrównanie terenu poza obrzeżem i humusowanie w-wą humusu gr. 5 cm na szerokości 1,0 mb. Zjazdy indywidualne: -krawężnik betonowy 20 x 30 obniżony do 6 cm na ławie betonowej-wykonanie w ramach modernizacji drogi 957, wykonawca j.w. -obrzeże betonowe 8 x 30 na ławie betonowej -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm(kostka szara 50% + kostka kolorowa 50%) na podsypce cementowo - piaskowej gr 3,0 cm i podbudowie z tłucznia gr. 15 cm po uwałowaniu. odwodnienie i regulacja studzienek rewizyjnych: -wykonanie w ramach modernizacji drogi 957, wykonawca j.w. skrzyżowania z drogami gminnymi: -wykonanie w ramach modernizacji drogi 957, wykonawca j.w. chodnik na długości zatoki autobusowej: -wykonanie w ramach modernizacji drogi 957, wykonawca j.w.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie oddz. w Zawoi Nr 67 87990001 0020 0200 0101 0005 z dopiskiem WADIUM CHODNIK W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Zawoja 34-222 Zawoja 1307 w pok. Nr 5 lub dołączyć do oferty. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1)udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających w swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wymaganej specjalności . 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających w swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawoja.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach