Przetargi.pl
Roboty budowlane w Gimnazjum Nr 1 w Zakopanem

Gimnazjum Nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Nowotarska 42
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20 68 320 , fax. 018 2068320
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich
    ul. Nowotarska 42 42
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20 68 320, fax. 018 2068320
    REGON: 49197703600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimzak1.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorzadowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w Gimnazjum Nr 1 w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w budynku Gimnazjum nr 1 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 41 Zadanie I - montaż ław kominiarskich ocynkowanych malowanych proszkowo Zakres zadania I obejmuje; 1) wykonanie i montaż ław kominiarskich oraz pomostów w celu dojścia do użytkowanych kominów. 2) Ławy kominiarskie. - ławy kominiarskie i pomosty systemowe - pomosty wyposażone w jednostronną barierkę ochronną. - wsporniki ław metalowe systemowe. - ławy i akcesoria malowane metoda proszkową w kolorze istniejącego pokrycia - odporność na rdzewienie - 30 lat. 3) Montaż ław kominiarskich nie może naruszyć szczelności pokrycia dachowego Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) 45261000-4 Pokrycia dachowe - obróbki Zadanie II - roboty malarskie korytarzy I i II pietra oraz montaż wykładzin PCV Zakres zadania II obejmuje: - malowanie konstrukcji stalowych - malowanie tynków - montaż wykładziny PCV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości: Zadanie I - 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych) Zadanie II - 1.500,00 zł(słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto GIMNAZJUM nr 1 59124047481111000048781699. Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 03 lipca 2009r.. do godz. 11.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 03 lipca 2009 r. do godz. 11.00 w Sekretariacie Gimnazjum nr 1 w Zakopanem ul. Nowotarska 42 UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 4. ZWROT WADIUM: 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Potencjał techniczny w zakresie Zadania I i zadania II Wykonawca musi złożyć oświadczenie ,że dysponuje sprzętem i narzędziami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. Doświadczenie w zakresie zadania I Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na montażu ław kominiarskich. Doświadczenie w zakresie zadania II Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na robotach malarskich w obiektach użyteczności publicznej Potencjał kadrowy, finansowo- ekonomiczny w zakresie zadania I i zadania II Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do niniejszej siwz) 3. Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia w zakresie Zadania I - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), który będzie potwierdzał, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj polegające na montażu ław kominiarskich. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 3a. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia w zakresie Zadania II - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (należy wypełnić załącznik nr 5a do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), który będzie potwierdzał, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na robotach malarskich w obiektach użyteczności publicznej Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane 4. Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej siwz.. XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimzak1.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach