Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
- Data zamieszczenia: 2014-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
ul. Rynek 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodnika w m. Nowa Ruda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 385 - ul. Fredry - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia Remont chodnika zlokalizowanego przy drodze wojewódzkiej nr 385 - ul. Fredry. Planowany odcinek do remontu (chodnik prawo i lewostronny) od skrzyżowania z ul. Teatralną (droga gminna) do skrzyżowania z ul. Sportową. Zakres remontu- wykonanie nowej nawierzchni chodników. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1129), Zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Gmina Miejska Nowa Ruda realizuje przedmiotowe zadanie w ramach Porozumienia z dnia 14.05.2014r. zawartego pomiędzy Gminą Miejską Nowa Ruda a Województwem Dolnośląskim. Zgodnie z zapisami porozumienia Gmina Miejska pełni funkcję inwestora zastępczego. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ 2)W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana urządzeń określona powyżej każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. 3)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 4)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 3.Uwagi ogólne: 1)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 2)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiar robót, który stanowi dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2774D przez Rybnicę, Starą Kamienicę w km 0+471 - 4+550, Etap III [intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.]
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych (BUD)administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2016-2019 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 384 odcinek Jodłownik - Bielawa w km 9+850 - 11+960 oraz Bielawa - Dzierżoniów w km 17+200 - 19+500. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Ulica km 54+617 - 55+567. CPV 45.23.31.42-6
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Jary
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 385 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 3176D ( UL. CUKROWNICZA) W KIERUNKU MIEJSCOWOŚCI STOLEC KM 39+352 - 40+350, DŁUGOŚĆ 998M
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 366 w m. Podgórzyn w km 9+700 - 10+617 i drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 20+130 - 21+000
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr 602 w Piotrowicach
Dodano: 2016-07-27 - Dolina II etap -droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
Dodano: 2016-07-25