Przetargi.pl
PRZEBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY W MOCHOWIE

Gmina Mochowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-214 Mochowo,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2763333 , fax. 024 2763178
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mochowo
    09-214 Mochowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2763333, fax. 024 2763178
    REGON: 61101577300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY W MOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Urzędu Gminy w Mochowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Budynek zlokalizowany jest na dz. nr ew. 119/2 w m. Mochowo. Teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Założenia do projektowania zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których wykaz znajduje się w pkt. V niniejszej specyfikacji. 2. Dysponują lub mogą dysponować pracownikami z uprawnieniami projektowymi w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych. Wszystkie uprawnienia projektowe bez ograniczeń. 3. Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 projekty budowlano - wykonawcze obiektów kubaturowych o podobnym rodzaju i wartości do przedmiotu niniejszego zamówienia i potwierdzą dokumentami należytą staranność ich wykonania oraz zakres projektu (referencje). Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji). 2. Oświadczenie, że oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ... do ... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. 3. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji. 6. Dokumenty (referencje) potwierdzające należytą staranność wykonania usług oraz zakres projektów wymienionych w wykazie. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do niniejszej specyfikacji 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Uprawnienia projektowe osób, które będą autorami projektu w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych oraz elektrycznych i gazowych (wszystkie bez ograniczeń). 10. Aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 11. Akceptowane ogólne warunki umowy stanowiące zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach