Przetargi.pl
Przebudowa budynku gminnego na potrzeby turystycznej bazy noclegowej w Cięcinie

Urząd Gminy w Węgierskiej Górce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 43
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8641501 , fax. 033 8641780
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce
    ul. Zielona 43 43
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 033 8641501, fax. 033 8641780
    REGON: 00055218800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gminnego na potrzeby turystycznej bazy noclegowej w Cięcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego będzie przebudowa budynku gminnego na potrzeby turystycznej bazy noclegowej w Cięcinie Zaplecze noclegowe będzie składało się z 14 pokoi. Łączna powierzchnia zaplecza noclegowego wyniesie 383,6 m kw. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na : -wykonaniu instalacji wod. kanalizacyjnej z węzłami sanitarnymi, instalacji hydrantów, instalacji CO, instalacji elektrycznej -robotach ogólnobudowlanych wykończeniowych ( tynki, podłogi , posadzki, stolarka okienna , drzwiowa, malowaniu) -wykonaniu pokrycia dachu z obróbkami blachowymi z płyt falistych bitumicznych na blachę trapezową powlekaną -428,55 m kw. -wymianie rynien PCV na tytanowo-cynowe (część nowa budynku z przewiązką) -wykonaniu odwodnienia kotłowni ( studnia z pompa i odprowadzeniu do kanalizacji deszczowej) -wykonaniu schodów zewnętrznych do przewiązki -wymianie bramy wjazdowej dwuskrzydłowej oraz naprawa bramy przesuwnej -wykonaniu nawierzchni bitumicznej na kostkę brukową w ilości 140 m kw. -dostawie i montażu wyposażenia -wykonaniu systemu monitoringu (pięć kamer oraz wizualizacja)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł 2.Forma wadium Wadium może być wnoszone w : a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 i o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z poźn. zm ) Złożone poręczenie lub gwarancja musza zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art.46 ust.5 ustawy, a mianowicie- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 3 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce 26 8131 0005 0000 0215 2000 0040. Kserokopie dowodu wpłaty wadium (polecenia przelewu) należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych pkt.9.2 SIWZ kopie poświadczona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni , licząc od daty składania ofert- termin związania z oferta. 5.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (T.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. Spełniają warunki udziału odnoszące się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 2.1. Udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia - jednej roboty budowlanej o podobnym do przedmiotu zamówienia zakresie 2.2. Potwierdzenia dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach : a) konstrukcyjno-budowlanej b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c)instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2.3.Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN Ocena spełnienia warunków udziału w p[stepowaniu zostanie dokonana wg zasady ( spełnia- nie spełnia ), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie ich postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24.ust.1 ustawy : 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, (oświadczenie w załączeniu) 1.3 aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : - jednej roboty budowlanej o podobnym do przedmiotu zamówienia zakresie Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, protokoły odbioru, itp.) 2.2..Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach : a) konstrukcyjno-budowlanej b) .instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnego zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łącznie kwalifikacje i doświadczenia.) 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 3.1.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości. Przy składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedna wspólna polisę potwierdzająca, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.Ponadto do oferty należy załączyć: - Kopię potwierdzenia wniesienia wadium. - Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia - Ofertę ( wzór oferty w załączeniu) wraz z kosztorysem ofertowym (sporządzony na podstawie projektu adaptacji , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót , przedmiaru robót , wizytacji w terenie - Dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Wykonawcy do reprezentacji Firmy, jeśli nie wynikają one z zapisów w rejestrze lub wpisie do ewidencji - zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Parafowany wzór istotnych postanowień umowy-(projekt umowy w załączeniu) - Harmonogram rzeczowo-finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach