Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Kąty i Kieszki w Łaziskach Górnych- odcinek S96 do S271

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2241088, 2241452 , fax. 032 2241420
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Energetyków 5 5
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 2241088, 2241452, fax. 032 2241420
    REGON: 27366490300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Kąty i Kieszki w Łaziskach Górnych- odcinek S96 do S271
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Kąty i Kieszki w Łaziskach Górnych - odcinek S96 do S271 zgodnie z projektem opracowanym przez Zakład Usług i Robót Wodnych Sp. z o.o. z Opola. 2. Oferent zobowiązany jest do: Opracowania kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej na roboty budowlano-montażowe w oparciu o załączony przedmiar robót. 3. W ofercie należy uwzględnić, jako kolejne pozycje kosztorysu ofertowego, koszty: 1.Wykonania badań stopnia zagęszczenia podbudowy z tłucznia na odcinkach wykonanych w drogach. 2.Opłat za nadzory branżowe. 3.Opłat za zajęcie pasa drogowego. 4.Koszt pełnej obsługi geodezyjnej wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej. 5.Wykonania przeglądu całości zrealizowanej kanalizacji kamerą wraz z udokumentowaniem tego w formie zapisu video na płycie DVD. 4. Charakterystyka budowy: Kanalizacja grawitacyjna: -Kanalizacja sanitarna z rur PVC ?200 289,00 mb; -Kanalizacja sanitarna z rur PVC ?160 282,00 mb; Razem: 571,00 mb; 5. Zakres wykonania robót budowlano - montażowych: Kanalizacja sanitarna: Kanalizację sanitarną należy wykonać z rur kanalizacyjnych PCV-U z rdzeniem litym zgodnie z normą PN-EN 140 1:1999, grubościennych, z wydłużonym kielichem ?200-160 (SDR 34), łączonych na uszczelki gumowe, posiadających stosowne atesty. Kanalizację sanitarną grawitacyjną wykonać na podsypce piaskowej gr. 20 cm i obsypce piaskowej grubości 20 cm ponad wierzch rury. Studzienki kanalizacyjne na kolektorze głównym należy wykonać z kręgów żelbetowych ?1200 mm łączonych na uszczelki gumowe oraz jako systemowe PCV ?400 mm. Przejścia rur kanalizacyjnych przez komory należy obudować i uszczelnić materiałem plastycznym lub wykonać za pomocą gotowych przejść zgodnie z zastosowanymi rozwiązaniami producenta prefabrykatów studzienek. Gotowe przejścia muszą być jednak przejściami szczelnymi (lub dławikowymi) elastycznymi. Dno studzienki wykonać należy na mokro w formie płyty dennej z wyprofilowaną kinetą z półrur lub jako prefabrykat. Kineta w dolnej części (do wysokości równej 2/3 kanału) powinna mieć przekrój zgodny z przekrojem kanału, a powyżej przedłużony pionowymi ściankami do poziomu maksymalnego napełnienia kanału. Przy zmianie kierunku trasy kanału kineta powinna mieć kształt łuku stycznego do kierunku kanału. Dno studzienki powinno mieć spadek przynajmniej 3% w kierunku kinety. Studzienki zlokalizowane w pasie drogowym powinny posiadać właz typu ciężkiego (40 ton) a studzienki zlokali-zowane poza pasem drogi - właz typu lekkiego (25 ton) ? 615 mm oraz stopnie złazowe żeliwne. Ściany stu-dzienek należy zabezpieczyć od zewnątrz izoplastem 2xR+P. Zakres budowy kanalizacji sanitarnej obejmuje również przełączenie istniejących przykanalików sanitarnych poprzez zabudowę studni na odcinku pomiędzy szambem a budynkiem i likwidację istniejącego szamba. 6. Uwagi dodatkowe: -podane w dokumentacji projektowej nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach; -całość robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz obowiązującymi przepisami BHP; -celem szczegółowego określenia lokalizacji i głębokości ułożenia uzbrojenia podziemnego przed rozpoczęciem robót należy wykonać wykopy kontrolne - odkrywki ręczne; -wszystkie roboty w pobliżu uzbrojenia terenu należy wykonać pod nadzorem przedstawiciela lub dysponenta uzbrojenia; -istniejące uzbrojenie w trakcie wykonywania robót należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, Normami Branżowymi oraz wymaganiami podanymi w uzgodnieniach oraz nadzorze; -w przypadku odkrycia niezidentyfikowanego uzbrojenia podziemnego należy wykop zabezpieczyć wraz z uzbrojeniem podziemnym i zawiadomić inwestora i użytkownika. -wykopy powinny być prowizorycznie zabezpieczone ogrodzeniem. W miejscach, w których wykopy odcinają dojścia do budynków należy ustawić prowizoryczne przenośne kładki dla pieszych z poręczami. 7. Wymagania jakościowe: Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z : - ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz.401). - pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem autorskim oraz przedstawiciela lub dysponenta istniejących sieci pod i nadziemnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00ZŁ (słownie:dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zmówienia Wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r.W.w dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W.w dokument powinien być złożony w formie oryginału. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przygotowane zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno i załączyć do oferty. W.w dokument powinien być złożony w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach