Przetargi.pl
Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Orzeszkach gmina Rozogi z przystosowaniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - Etap VII

Gmina Rozogi ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, ul. 22 Lipca 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7226002 , fax. 089 7226055
  • Data zamieszczenia: 2009-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
    ul. 22 Lipca 22 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7226002, fax. 089 7226055
    REGON: 00054100300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozogi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Orzeszkach gmina Rozogi z przystosowaniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - Etap VII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy I. Roboty budowlane A. wewnętrzne - tynki i okładziny ścienne - podokienniki z materiału drewnopochodnego - stolarka drzwiowa i okienna -Stolarka drzwiowa - kolor biały - drzwi płytowe gładkie D9w - 90x2005 - 10 szt. L-6 szt. P-4 szt. - drzwi łazienkowe D8w -80x2055- 4 szt. L-1 szt P-3 szt. - drzwi płytowe pełne gładkie z samozamykaniem D9ws - 90x2005 - 2 szt. L-1 szt. P-1 szt. - drzwi płytowe pełne gładkie z samozamykaniem D10ws -110x2005 - 1 szt L - drzwi przesuwane ręcznie P1 -100x200 - 2 szt. - drzwi przeciwpożarowe drewniane DP8 -90x180 - 3 szt. P - drzwi przeciwpożarowe DP9 - 90x2005- 11 szt. L-5 szt. P-6 szt. - drzwi przeciwpożarowe drewniane DP10 -100x205 - 1 szt. L - drzwi przeciwpożarowe drewniane DP12 -120x205 - 1 szt. P - drzwi przecipożarowe aluminiowe przeszklone DP15 - 150x205 - 2 szt. P - Stolarka okienna - okna oddymiające z elektronicznym układem sterowania dla klatek schodowych - 2 szt. - 72x8 - okna oddymiające z elektronicznym układem sterowania dla klatek schodowych - 1 szt. - 154x74 - wylewki samopoziomujące posadzek - posadzki gresowe i z wykładzin tworzyw sztucznych - roboty malarskie oraz lakierowanie powierzchni drewnianych - platformy pionowe dla osób niepełnosprawnych - dźwig platformy dla osób niepełnosprawnych B. zewnętrzne - podjazd dla osób niepełnosprawnych - schody - zagospodarowanie terenu -kostka betonowa, krawężniki i obrzeża betonowe - materiał inwestora II. Roboty sanitarne A. wewnętrzne - montaż grzejników PURMO z głowicą termostatyczną - 39 szt. do wykonanej instalacji c.o. -materiał inwestora - grzejniki - wykonanie wentylacji mechanicznej - biały montaż na wykonanej instalacji wod. - kan. w tym - baterie umywalkowe ścienne - 11 szt. - baterie zmywakowe ścienne - 3 szt. - bateria natryskowa przesuwana - 1 szt. - umywalka pojedyncza porcelanowa z syfonem gruszkowym - 11 kpl. - zlewozmywak z blachy 2 komorowy - 3 szt. - syfon z tworzyw sztucznych podwójny - 3 szt. - pisuar pojedynczy z zaworem spłukującym - 1 kpl. - ustęp z płuczką typ kompakt - 5 kpl. - brodzik natryskowy - 1 kpl. - uchwyty dla niepełnosprawnych w toaletach - 1 kpl B. zewnętrzne - drenaż opaskowy wokół budynku - ok. 80 mb ze studzienkami rewizyjnymi - 7 szt. III. Roboty elektryczne - Instalacja gniazd wtyczkowych do wykonanej instalacji przewodowej -bez kotłowni olejowej - wykonanie instalacji oświetlenia - bez kotłowni - wykonanie instalacji LAN, komputerowej i Telefonicznej -Wykonanie instalacji odgromowej - Wykonanie instalacji dźwigu i instalacji wykrywania pożaru. Ww zakres zamówienia wykonać należy zgodnie z dokumentacją techniczną, SIWZ, Specyfikacją Techniczną, pozwoleniem na budowę i uzgodnieniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 zł należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE O NIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia: 1. dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o nie zaleganiu z podatkiem związanym z działalnością wykonawcy wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja o osobie z Krajowego Rejestru Karnego / jeśli dotyczy to również o podmiocie zbiorowym/ wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające wiarygodność finansową, ekonomiczną, techniczną, kadrową i doświadczenie wykonawcy: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdo1ność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru), 5) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wynikających z technologii robót i Specyfikacji Technicznej, 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował, 7) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, 9) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , którym mowa w pkt. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11) dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców. Należy wówczas dołączyć oświadczenie podwykonawcy o współpracy z wykonawcą. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Formularz ofertowy. 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia zgodnie z zakresem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach