Przetargi.pl
budowa budynków garażowych dla Izby Celnej i Straży Granicznej wraz z montażem ekranów akustycznych na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5232373 , fax. 089 5232278
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5232373, fax. 089 5232278
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa budynków garażowych dla Izby Celnej i Straży Granicznej wraz z montażem ekranów akustycznych na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiot zamówienia obejmuje budowę i montaż na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach: a) budynku garażowego dla Izby Celnej - parterowego, z czterema boksami garażowymi, w tym jednym boksem dla wózków widłowych, niepodpiwniczonego, o następującej charakterystyce: - powierzchnia zabudowy - 136,38 m2, - powierzchnia użytkowa - 111,76 m2, - kubatura całkowita budynku netto - 376,35 m3, - kubatura całkowita budynku brutto - 550,15 m3, b) budynku zaplecza garażowego dla Straży Granicznej - parterowego, niepodpiwniczonego, w skład którego wchodzą: garaże, myjnia, punkt wzmocniony (przeglądy, uzupełnienia płynów), garaże dla pojazdów jednośladowych, o następującej charakterystyce: - powierzchnia zabudowy - część istniejąca - 174,42 m2, - powierzchnia zabudowy - część projektowana - 295,29 m2, - powierzchnia użytkowa - część istniejąca - 139,57 m2, - powierzchnia użytkowa - część projektowana - 243,81 m2, - kubatura całkowita budynku netto - część istniejąca - 390,79 m3, - kubatura całkowita budynku netto - część projektowana - 844,99 m3, - kubatura całkowita budynku brutto - część istniejąca - 549,72 m3, - kubatura całkowita budynku brutto - część projektowana - 1238,08 m3, c) ekranu akustycznego, o następującej charakterystyce: - wysokość ekranu - 2,5 m, - długość łączna ekranu - 32 mb, - rozstaw osiowy słupów - 4 m, - wysokość całkowita słupów - 3,65 m, 2) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest przedmiarach robót - załącznikach specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą całkowicie zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452160004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie (przebudowie, remoncie, modernizacji) budynku użyteczności publicznej, z których wartość każdej była nie mniejsza niż wartość brutto złożonej oferty, [budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)], c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, do wykazu wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach