Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ul. Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Narutowicza do ul. Jagiellończyka w Iławie.

Iławskie Wodociągi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-202 Iława, ul. Wodna 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6485123 , fax. 089 6485123
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Iławskie Wodociągi Sp. z o.o.
    ul. Wodna 2 2
    14-202 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6485123, fax. 089 6485123
    REGON: 51027717800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilawskiewodociagi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ul. Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Narutowicza do ul. Jagiellończyka w Iławie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ulicy Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Narutowicza do ul. Jagiellończyka. 2.Przedmiot umowy obejmuje nadzór całego procesu inwestycyjnego w zakresie niżej wymienionych branż, niezbędnych do prowadzenia przedmiotowego zadania tj: 1)branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 2)branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Planowany zakres rzeczowy prac podlegających usłudze nadzoru: 1)Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ul. Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3-go Maja, ul. Narutowicza do skrzyżowania ulic Jagiellończyka i ul. Szeptyckiego w Iławie, 2)Rozbiórka istniejącego budynku przepompowni ścieków zlokalizowanego przy ul. Biskupskiej w Iławie, 3)Budowa dwóch ogrodzeń przepompowni ścieków przy ul. Biskupskiej i Konstytucji 3-go Maja w Iławie, 4)Zasilanie energetyczne czterech przepompowni ścieków przy ul. Biskupskiej i Konstytucji 3-go Maja oraz kabla grzejnego prowadzonego wzdłuż rurociągu kanalizacyjnego umieszczonego pod kładką pieszą nad jeziorem Jeziorak. 5)Budowa nowego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Biskupskiej w celu podłączenia instalacji sanitarnej projektowanego basenu do miejskiej sieci ks.. 4.Gwarancja na prace objęte niniejszym zamówieniem winna wynosić minimum 3 lata od zakończenia całości robót wszystkich branż nad którymi pełniony będzie nadzór. 5.Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać wszystkie czynności wynikające z Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych do tejże ustawy. 6.Opis projektu objęty nadzorem Projekt jest przewidziany do współfinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko W wyniku realizacji niniejszego zadania zostanie wybudowane: 1) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 833,2 mb; przyłączy - 281,0 mb; 2) sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej - 308,5 mb; przyłączy - 76,0 mb; 2) sieci wodociągowej - 326,0 mb; przyłączy - 225,9 mb; 3) sieci kanalizacji deszczowej - 367,0 mb; przyłączy - 117,0 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1)W zakresie warunku wskazanego w lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców), występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2)W zakresie warunku wskazanego w lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 2.1. doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej i/lub deszczowej grawitacyjnej i tłocznej oraz sieci wodociągowej. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego Wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2. potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych: -Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe; -uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisany na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. b)Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: -Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe; -Uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisany na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu wykonawca zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)W zakresie warunku wskazanego w lit. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - nie dotyczy. 4)W zakresie warunku wskazanego w lit. d), że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia. 5)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy, 2)Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 4)Wykaz wykonanych usług okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia). 5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7)Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana), 8)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 2.Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych w ofercie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilawskiewodociagi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach