Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5248800 , fax. 89 5248802
- Data zamieszczenia: 2016-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
ul. Głowackiego 6 6
10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5248800, fax. 89 5248802
REGON: 01034470800704 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg, w branżach sanitarnej i elektrycznej w zakresie umożliwiającym: uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z przeznaczeniem. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawowanie nadzoru nad ww. zadaniem, którego zakres rzeczowy obejmuje wykonanie m.in.: a) sieci wodociągowej o następujących parametrach: długość L = 3063,97 m, materiał PE 100 SRDF 17 110 mm, PN10; długość L = 44,60 m, materiał PE 100 SRDF 17 50 mm, PN10; długość L = 77,90 m, materiał PE 100 SRDF 17 40 mm, PN10; długość L = 266,60 m, materiał PE 100 SRDF 17 32 mm, PN10; studnie wodomierzowe kołnierzowe 110 mm szt.20; hydranty - 8 kpl.; zasuwy odcinające kołnierzowe 110 mm szt. 20; zasuwy odcinające z uszczelnieniem miękkim 50 mm szt. 5 - przyłącza; zasuwy odcinające z uszczelnieniem miękkim 40 mm szt. 2 - przyłącza; zasuwy odcinające z uszczelnieniem miękkim 32 mm szt. 18 - przyłącza; b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o następujących parametrach: długość L = 146,00 m materiał PCV U 200 mm SN8, ścianka lita; długość L = 1133,10 m materiał PCV U 160 mm SN8, ścianka lita; 9 kpl. studni rewizyjnych betonowych 1000 mm; 1 kpl. studni rewizyjnej betonowej 1200 mm; 28 kpl. studni rewizyjnych PP,PE 600 mm; 22 kpl. studni rewizyjnych PP, PE 425 mm; c) budowa sieci kanalizacji tłocznej wraz przepompownią o następujących parametrach: długość L = 1843,14 m materiał PE 100 SDR 17 90 mm PN 10 przepompownia P 1 - przepompownia sieciowa Bartężek, dz. Nr 389/111; zbiornik uśredniający przed przepompownią 2000 mm, h = 5.02m. 3. Projektowane sieci przebiegać będą przez następujące działki: 41; 42/1; 42/2; 53/1; 53/2; 147; 389/9; 389/22; 389/23; 389/24; 389/25; 389/39; 389/60; 389/61; 389/67; 389/69; 389/72; 389/73; 389/80; 389/81; 389/82; 389/83; 389/85; 389/87; 389/88; 389/89; 389/96; 389/100; 389/101; 389/102; 389/103; 389/111; 389/121; 389/122; 389/123; 389/130; 389/139; 389/144; 389/145; 392; 393/1; 393/2; 394; 395/1; 397/9; 397/10; 397/11; 397/12, gm. Morąg, województwo warmińsko - mazurskie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekt budowy sieci kanalizacyjnej i tłocznej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami w miejscowości Bartężek i Słonecznik gmina Morąg, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) Przedmiary robót (jedynie jako podstawa informacyjna), 4) pozwolenie na budowę, decyzje, opinie. 5. Dokumentacja ta jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: www.anr.gov.pl 6. W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290), w tym w szczególności: 1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2) Informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania. 3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji, nawierzchni. 5) Kontroli prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. 6) Weryfikacji zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym. 7) Sprawdzania faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 8) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwołanych przez Zamawiającego i ich protokołowanie 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15 - Nadzór inwestorski nad remontem 2 lokali mieszkalnych: Krzemieniewo 49/5 gm. Kurzętnik oraz Ramoty 10/7 gm. Łukta
Dodano: 2016-04-08