Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)

Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-233 Olsztyn, ul. Parkowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 513 17 31 , fax. 89 526 89 99
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie
    ul. Parkowa 1 1
    10-233 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 513 17 31, fax. 89 526 89 99
    REGON: 51098306000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego, o czym mowa w art. 25 ustawy Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego, które dotyczy inwestycji remontu i modernizacji budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C). Szczegółowy opis zakresu przedmiot zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. A. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: - Etap I. Nadzór nad wykonawcą dokumentacji projektowej, który został wyłoniony przez Zamawiającego. Rozpoczęcie usługi nadzoru - od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym w sprawie przedmiotowego zamówienia do dnia złożenia przez Zamawiającego Wniosku do Instytucji Dofinansowującej tj Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 - dalej zwana również jako ID, o przyznanie dofinansowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego (zamówienie gwarantowane - Etap I) - Etap II. Nadzór nad robotami budowlanymi z udziałem w końcowym rozliczeniu inwestycji z ID oraz nadzorowaniem ukończonej inwestycji w okresie obowiązywania gwarancji na roboty budowlane włącznie (zamówienie opcjonalne*). Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest zawarcie umowy z ID w sprawie dofinansowania zadania środkami z Funduszy Unijnych. Uruchomienie opcji następuję wówczas automatycznie bez konieczności oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji. B. Dla zabezpieczenia skutecznego pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego - Etap I, zakłada się stały kontakt telefoniczny i elektroniczny oraz przybycie Wykonawcy na każde wezwanie Zamawiającego do wskazanego miejsca na terenie m. Olsztyn. Wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty udzielenia zamówienia planu komunikacji obowiązującym podczas realizacji zamówienia w Etapie I. C. Dla zabezpieczenia skutecznego pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego - Etap II, zakłada się stałą obecność na placu budowy Wykonawcy lub wyznaczonego koordynatora w dni robocze - przez minimum 3 godziny dziennie, z jednoczesnym zorganizowaniem w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy na wykonawstwo robót budowlanych, wyposażonego w środki biurowe i środki komunikacji (komputer, telefon stacjonarny lub GSM i Internet) biura dla Nadzoru Inwestorskiego, które ma być zlokalizowanie na terenie m. Olsztyn. Wykonawca ma zapewnić stały kontakt telefoniczny i elektroniczny z Zamawiającym i innymi uczestnikami przedsięwzięcia w czasie prowadzenia robót budowlanych i dostaw (w dni pracy ekip wykonujących prace budowlane, od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach również w soboty i niedziele) oraz stawić na każde nieplanowane wezwanie Zamawiającego lub Kierownika robót budowlanych, do wskazanego miejsca na terenie m. Olsztyn, w godzinach od 0700-1500, w terminie nie przekraczającym 4 godzin od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego lub Kierownika budowy. Wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty udzielenia zamówienia wykonawcy robót budowlanych, planu komunikacji obowiązującego w Etapie II. D. Szczegółowy zakres dla zadań objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w zał. nr 9 do SIWZ. Zakres działania Nadzoru Inwestorskiego określa Rozdział 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2013, poz. 1409 ze zm.). Nadzór będzie przedstawicielem Zamawiającego wobec wykonawcy dokumentacji projektowej inwestycji oraz wykonawców robót budowlanych i dostaw, w granicach posiadanych umocowań. E. Nadzór Inwestorski winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z przepisami ustawy Prawo Budowlane, obsługę nadzoru nad wykonawcą dokumentacji projektowej F. Nadzór Inwestorski winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do: - uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy; - czuwania nad realizacją prac projektowych i robót budowlanych; - koordynacji robót budowlanych; - organizacji i dokonywania odbiorów a zwłaszcza robót ulegających zakryciu, w terminach określonych w umowie z Wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbioru; - nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy; - uczestniczenia w rozliczaniu finansowym inwestycji, sprawdzanie prawidłowości dokumentów (raportów) przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcami; - czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawców i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcami; - wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą; - wykonywania innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownych upoważnień, które wydane będą do danej czynności; - kontroli terminowości wykonywania robót, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót; - informowania Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; - zatwierdzania materiałów budowlanych i instalacyjnych, które Wykonawcy robót zamierzają wbudować; - sprawdzania dokumentów dotyczących jakości, certyfikatów zgodności, atestów itp. oraz dokonywanie rutynowych badań jakości w celu zapobiegania stosowania materiałów wadliwych lub niezgodnych z umowami na roboty; - obecności na budowie oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót; - wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej terenu budowy (przed rozpoczęciem robót, w trakcie szczególnie robót ulegających zakryciu i robót tymczasowych, po zakończeniu robót); - organizowania okresowych narad roboczych (co najmniej raz w miesiącu) i formalnych z udziałem Zamawiającego i podejmowania bieżących decyzji dotyczących wszystkich spraw wpływających na postęp robót oraz sporządzania protokołów ze wszystkich narad wraz z listą obecności; - sporządzania protokołów konieczności (w przypadku, gdyby strony umowy ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen, przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem); - sprawdzania kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontroli prawidłowości ich fakturowania; - stałego konsultowania i fachowego doradztwa na rzecz Zamawiającego; G. Wszyscy kluczowi specjaliści winni posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazani kluczowi specjaliści nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000.00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000.00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Forma wadium. 1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 12.2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: (I) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (II) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (III) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, f) oznaczenie postępowania którego zabezpieczenie dotyczy. 12.3 Miejsce i sposób wniesienia wadium. 12.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska 0 Olsztyn 45 1540 1072 2107 5013 1397 0040 Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.bip.ceik.warmia.mazury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach