Przetargi.pl
Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty chodników z podziałem na 2 części

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego 28b 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty chodników z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty chodników z podziałem na n-w części: Cześć nr 1 - Dostawa materiałów na remont chodnika przy ul. Łukasińskiego w Reszlu w ilości: -kostka brukowa szara typu POLBRUK o grub. 6 cm - 190,00 m2, -kostka brukowa czerwona typu POLBRUK o grub. 6 cm - 30,00 m2, -krawężnik betonowy uliczny 15x30 - 150,00 m, -obrzeże betonowe trawnikowe 8x25 cm - 100,00 m. Cześć nr 2 - Dostawa materiałów na remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1968N Św. Lipka - Wilkowo - Gronowo - dr. nr 1618N w msc. Św. Lipka w ilości: -krawężnik betonowy uliczny 15x30 - 75,00 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22. ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom. JEŻELI WYKONAWCA SKŁADA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ WYMAGANE DOKUMENTY SKŁADA DO KAŻDEJ Z CZĘŚCI. Uwaga: W przypadku składania oferty przez więcej niż jeden podmiot wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku : - dokumenty wymienione w pkt. 1 i 3 - składa ustanowiony pełnomocnik, - dokumenty wymienione w pkt. 2 - składa każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach