Przetargi.pl
Przebudowa boiska sportowego z nawierzchni z trawy naturalnej na boisko wielofunkcyjne z nawierzchni z trawy sztucznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bębło.

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska sportowego z nawierzchni z trawy naturalnej na boisko wielofunkcyjne z nawierzchni z trawy sztucznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bębło.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Przebudowa boiska sportowego z nawierzchni z trawy naturalnej na boisko wielofunkcyjne z nawierzchni z trawy sztucznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bębło. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: - roboty przygotowawcze i roboty ziemne -roboty odwadniające - wykonanie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni z trawy syntetycznej - wykonanie chodników - wykonanie instalacji budowlanych w zakresie zabudowy piłkochwytów - boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 3000,00 x 17.000,00 cm zawierające w sobie: Boisko do koszykówki o wym. 3000 x 1700 cm Boisko do siatkówki o wym 900 x 1800 cm Dane: Powierzchnia płyty boiska 510 m? Powierzchnia opaski 64 m? Powierzchnia zabudowy boiska wraz z opaską 564 m ? Ilość piłkochwytów - 2 szt. ( dł. 17,5 m, wys. 4 m) Ilość ławeczek - 15 szt. Ilość koszy na śmieci- 7 szt. Zestawy do koszykówki - 2 kpl. Zestaw do siatkówki- 1 kpl. Właściwości i wymagania co do trawy syntetycznej - składniki włókna - odporne na promienie UV, polipropylen - rodzaj włókna - monofil, gr. minimum 120 mikronów - wysokość źdźbła- 18-20 mm - całkowita grubość - 20-22 mm - gęstość, ilość włókien/ m? - minimum 330000 - ilość splotów włókien szt/m? - minimum 42.000 - wypełnienie piaskiem kwarcowym - ok. 24 [ kg/m?] ? 10 % - granulacja piasku - 0,2 - 0,8 mm? 10% Kolorystyka boisk Boisko do siatkówki ( 9, 00 x 18,00 ) w kolorze czerwonym Pozostała część boiska w kolorze zielonym Linie w kolorze białym Wymaga się aby zabudowany produkt posiadał: Aktualną aprobatę techniczną lub rekomendację techniczną lub kartę techniczną lub inny wiarygodny dokument potwierdzający zgodność parametrów technicznych produktu z wymaganiami Projektanta i Zamawiającego Atest higieniczny PZH Deklarację zgodności podpisaną przez producenta za zgodność produktu z PN-EN 15330-1 - Nawierzchnie terenów sportowych. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty, projekt budowlano-wykonawczy oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych , 4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 7 tys. zl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1/ wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto 300 tys. zł każda . Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę boisk sportowych o nawierzchni z trawy sztucznej. 2/ mieć w dyspozycji personel: - kierownik budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum 5 osób. 3/ mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny o prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-spycharka - szt 1 - samochody samowyładowcze- szt.1 - równiarka samojezdna - szt. 1 - walec drogowy z wibratorem - szt. 1 - płyta wibracyjna - szt.1 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum potencjału kadrowego to : - kierownik budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum 5 osób. 1.7. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.8. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. Wymagane minimum:1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto 300 tys. zł każda. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę boisk sportowych o nawierzchni z trawy sztucznej W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnych musi udowodnić że spełnia warunek udziału w postępowaniu. 1.10. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.11 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz .Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-spycharka - szt. 1 - samochody samowyładowcze- szt.1 - równiarka samojezdna - szt. 1 - walec drogowy z wibratorem - szt. 1 - płyta wibracyjna - szt.1 1.12 Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 1.13 Aktualną aprobatę techniczną lub rekomendację techniczną lub kartę techniczną lub inny wiarygodny dokument potwierdzający zgodność parametrów technicznych produktu z wymaganiami Projektanta i Zamawiającego ( trawa syntetyczna, elementy ogrodzenia, bramki, kosze, piasek kwarcowy )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach