Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg
- Adres: 33-330 Grybów, Rynek 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4450140 , fax. 018 4450202
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
Rynek 12 12
33-330 Grybów, woj. małopolskie
tel. 018 4450140, fax. 018 4450202
REGON: 00052779900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.000.000 ZŁ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - udzielenie i obsługa kredytu obrotowego złotowego. 2. Kwota kredytu - 2.000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych). 3. Przeznaczenie kredytu obrotowego: - sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach budżetu Miasta w wysokości 690.432,00 zł, - spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1.309.568,00 zł. 4. Okres kredytowania - od 2-go dnia od podpisania umowy do 2013-12-30. 5. Spłata kapitału w 48 ratach miesięcznych od 30 stycznia 2010 roku, 6. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, od dnia zaciągnięcia kredytu, na koniec każdego miesiąca. 7. Oprocentowanie (zmienne): WIBOR trzymiesięczny + marża banku. 8. Zabezpieczenie kredytu: Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć spłatę zaciągniętego kredytu lub poszczególnych rat przed upływem terminu ich płatności. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 11. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - w czterech transzach: a) pierwsza transza w wysokości 500.000,00 zł, w terminie do 2 dni od zawarcia umowy, b) druga transza w wysokości 500.000,00 zł, w terminie - 2009-09-15, c) trzecia transza w wysokości 500.000,00 zł, w terminie - 2009-10-15, d) czwarta transza w wysokości 500.000,00 zł, w terminie - 2009-12-15. 12. Transze kredytu będą przelewane na rachunek podstawowy Miasta Grybów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym: - Udokumentują, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2. Oświadczą i udokumentują, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do wykonywania czynności bankowych (jeżeli uprawnienie działania wykonawcy wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego zgodnie z którym nie jest wymagane uzyskanie zezwolenia); 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2742079,04 PLN
Dodano: 2016-06-28 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 423 400,55 PLN
Dodano: 2015-08-06 - Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 2 125 800,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2014
Dodano: 2014-11-19 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Alwernia w roku 2014 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2014-08-08 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 156 867,33 PLN
Dodano: 2014-05-19 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik
Dodano: 2014-03-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na okres 2 lat w wysokości 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-11-19 - Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 3 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013.
Dodano: 2013-09-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Alwernia w roku 2013 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2013-08-27 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2013 i pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Bystra-Sidzina.
Dodano: 2013-08-22