Przetargi.pl
Przebudowa boiska sportowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Marii Skłodowskiej Curie 72
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 847 87 37 , fax. 76 847 87 37
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie
    ul. Marii Skłodowskiej Curie 72 72
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 847 87 37, fax. 76 847 87 37
    REGON: 39093663000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska sportowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska sportowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m. in.: a)boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową oraz siatkówkę z nawierzchnią poliuretanową łącznie z osprzętem sportowym - pow. 19,1 x 32,1 m, b) ogrodzenia boiska (wysokość 4 m) z bramą technologiczną 2,5 x 2,0 m, c) oświetlenia nocnego boiska, maszty oświetleniowe o wysokości 9 m - 4 szt., d) ciągów pieszo - jezdnych, nawierzchnia z kostki brukowej - 126,5 m2, e) drenażu pod boiskami. Osprzęt sportowy boiska do gry w piłkę koszykową i siatkówkę (boisko wielofunkcyjne): a) zestaw do koszykówki jednosłupowy cynkowany ogniowo: stojak do koszykówki o regulowanej wysokości z flanszą o wysięgu 1,67 m, marka mocująca stojak do koszykówki z regulacją pionu (do zabetonowania), obręcz wzmocniona z siatką łańcuchową, tablica do koszykówki stalowa kratownicowa na ramie metalowej, o wymiarach 180 x 105 cm, b) zestaw do siatkówki: wykonany z rur stalowych o średnicy 76 mm, lakierowanych proszkowo, posiadający regulację wysokości zawieszenia siatki, element napinający linkę siatki jest mechanizm śrubowy ( z gniazdami w podłożu), klasa C (trening i nauka), siatka do siatkówki: kolor biały, wymiary: 9500x1000 mm, linki naciągowe: góra-linka stalowa, dół-polipropylenowa, antenki. Opis nawierzchni: Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: Nawierzchnia poliuretanowa składa się z: - Warstwy amortyzującej grubości 10 mm składającej się z granulatu czarnego gumowego SBR średnicy 1-4 mm połączonego lepiszczem poliuretanowym - wykonanej bezspoinowo specjalną układarką mas tartanowych. - Warstwy użytkowej grubości 3 mm składającej się z granulatu kauczukowego EPDM średnicy 0,5 - 1,5 mm i systemy poliuretanowego - wykonanej metodą natrysku wysokociśnieniowego natryskiwarką mas tartanowych. Nawierzchnia powinna posiadać następujące parametry:- wytrzymałość na rozciąganie nie mniejsza niż 0,60 MPa, - wydłużenie względne przy zerwaniu nie mniejsze niż 60%, - wytrzymałość na rozdzieranie nie mniejsza niż 110 N, - ścieralność nie większa niż 0,15 mm, - mrozoodporność oceniona zmianą masy nie większą niż 50%. Oferent nawierzchni powinien posiadać następujące dokumenty (powinny być dostarczone do oferty przetargowej) oraz dysponować odpowiednimi środkami i sprzętem do wykonania zadania: -ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB lub karty technicznej producenta zawierającej parametry powierzchni, -atest higieniczny PZH, -autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach