Przetargi.pl
Remont budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie - roboty wykończeniowe (część II)

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Marii Skłodowskiej Curie 72
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 847 87 37 , fax. 76 847 87 37
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie
    ul. Marii Skłodowskiej Curie 72 72
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 847 87 37, fax. 76 847 87 37
    REGON: 39093663000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie - roboty wykończeniowe (część II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubinie - roboty wykończeniowe (część II). Zakres prac obejmuje: 1.Remont sali lekcyjnej na IIp.-informatyka; 2.Remont dwóch łazienek na Ip.; 3.Remont sal lekcyjnych nr 3, 4 i 8 oraz pokoju nauczycielskiego, gabinetu dyrektora, sekretariatu, pomieszczenia kierownika szkolenia praktycznego i korytarza na parterze; 4.Wymiana stolarki drzwiowej wewn. na parterze i w remontowanych łazienkach na Ip. Do zakresu robót należy: 1.Rozebranie posadzek-181,03 m2; 2.Rozebranie ścianek-16,72 m2; 3.Rozebranie płytek ceram.-91,14m2; 4.Zeskrobanie farb i grunt.-429,19 m2; 5.Wewn. gładzie gipsowe-429,18m2; 6.Malowanie farbami olejnymi-266,47 m2; 7.Malowanie farbami emulsyjnymi-929,23 m2; 8.Wykonanie okładzin z płyt GK-95,20 m2; 9.Licowanie ścian płytkami-95,86 m2; 10.Wykonanie warstw wyrówn.-107,32m2; 11.Wykonanie warstw z zaprawy samopoziomującej-80,15 m2; 12.Wykonanie posadzek z: a)wykładzin zgrzewalnych homog.z winylu-119,08 m2;b)paneli podłogowych-61,95 m2; c)płytek terakotowych-23,14 m2; 13.Wykonanie sufitów podwieszonych-24,50 m2; 14.Wykonanie ścianek działowych GR-15,28 m2; 15.Zabudowa otworów po naświetlach (4szt.) i otworu nad wejściem do szatni ze ścianek działowych GR-6,07 m2; 16.Powiększenie otworów drzwiowych z 80 na 100-4szt.; 17.Wymiana stolarki drzwiowej wewn. (drzwi pełne 80-2szt., 90-1szt., 100-9szt.(z tego 4szt. o wys. 218cm), 80 łazienkowe-6szt.); 18.Demontaż i ponowny montaż armatury w remont. łazienkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach