Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6546441 , fax. 23 6543652
- Data zamieszczenia: 2013-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
Stary Rynek 19 19
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 23 6546441, fax. 23 6543652
REGON: 00052482600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa - rewitalizację zabytkowego ratusza w Mławie - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa - rewitalizacja zabytkowego ratusza w Mławie - etap II. Zakres zamówienia obejmuje m in. roboty: - remont i renowacja muru ogrodzeniowego wraz z nową brama wjazdową od strony północnej, - budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony dziedzińca, - przebudowa łazienki na I piętrze z dostosowaniem instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, (wymiana oprzeowdowania, kinkiet 2 szt., punkt świetlny 4 szt., włącznik podwójny 4 szt., gniazda podwójne 2 szt., zestaw podtynkowy kpl. z miską ustępową 2 szt., umywalki z bateriami i syfonami kpl. 2 szt., pisuary kpl. z syfonem 2 szt., zlewozmywak dwukomorowy z baterią i ociekaczem w zabudowie z blatem i szafką, podgrzewacz natynkowy podumywalkowy 5kW 2 szt. np. kospel amicus lub równoważne, glazura, terrakota na wzór istniejącej w obiekcie w sanitariatach np. tubądzin textile graphite, baige lub równoważne), montaż 2szt drzwi drewnianych na wzór sąsiadujących, - remont schodów przed wejściem głównym, - wymiana drzwi zewnętrznych wejścia głównego na dębowe wg. rys, drzwi na dziedziniec na dębowe na wzór istniejących (większe skrzydło światło 90 cm), - wymiana opaski wokół budynku ratusza, - remont studzienek przyokiennych do pom. piwnic, - przeniesienie drzwi p.poż. z łazienki na I piętrze na strych z robotami pomocniczymi, - wymiana posadzek w pom. WGNiPP i WGKMiOŚ, posadzki wykończone płytkami z gesu barwionego w masie o klasie ścieralności min. V. - malowanie korytarzy i klatki schodowej części głównej ratusza, - zagospodarowanie działki. W kosztach ogólnych należy uwzględnić przygotowanie sprawozdania z prowadzenia robót budowlanych wymaganego przez Konserwatora Zabytków do rozliczenia zadania inwestycyjnego. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa. zawierająca: - Projekt techniczny budowlano - wykonawczy - Przedmiary robót. 1.3 Organizacja budowy: - Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego. - W ramach oferowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, świadectwa energetycznego (w przypadku konieczności opracowania) i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. - Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy. - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych niż określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. - Organizacja zaplecza budowy dla potrzeb własnych musi nastąpić w uzgodnieniu z Zarządcą budynku (Zamawiający nie udostępni pomieszczeń w budynku urzędu). - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny. - Przy organizacji robót należy uwzględnić fakt, iż prace będą prowadzone w czynnym obiekcie (prace mogące zakłócić standardowe warunki pracy przez spowodowanie długotrwałego hałasu należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu). - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie. - Wykonawca zobowiązany jest na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. - Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych niezbędne będzie wydłużenie czasu pracy ponad czas pracy urzędu w dni robocze, lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, fakt ten należy uzgodnić z Zamawiającym. - Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązany jest do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obmiaru robót. - Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót. - Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. - Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta. - Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia pomieszczeń przed skutkami prowadzenia prac, w szczególności do: przeniesienia regałów, biurek na wskazane miejsce, zabezpieczenia folią przemieszczonych mebli wraz z dokumentami dla potrzeb wykonania prac remontowych wewnątrz budynku. - Po przeprowadzonych pracach remontowych należy gruntownie posprzątać pomieszczenia i ustawić regały z dokumentami na poprzednie miejsce. - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). - W oferowanej cenie ofertowej należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami, budowa w obrębie wejść do budynku tymczasowych przejść, pomostów wraz z barierami i zadaszeniem, przenoszenie mebli celem przygotowania pomieszczenia do robót), których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnych części zamówienia w zależności od posiadanych środków finansowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 18 grudnia 2013r. do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26