Przetargi.pl
Przebudowa - remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi pod względem dostosowania obiektu do wymogów ochrony przeciwpożarowej (etap II)

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi pod względem dostosowania obiektu do wymogów ochrony przeciwpożarowej (etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa - remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi pod względem dostosowania obiektu do wymogów ochrony przeciwpożarowej (etap II). 1. Zakres prac II - go etapu dotyczący modernizacji p.poż budynku (wysokiego). 1.1 Roboty budowlane. 1.2 Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO). 1.3 Zasilanie gwarantowane - energetyczne - agregat. 1.4 Instalacja wczesnego wykrywania pożaru SAP. 1.5 Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego. 2. Szczegółowy zakres prac. Część pierwsza II - go etapu do 09.12.2011 2.1 Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO (okablowanie). 2.2 Wykonanie instalacji zasilania agregatu (okablowanie). 2.3 Wykonanie instalacji wczesnego wykrywania pożaru SAP (okablowanie). 2.4 Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego. 2.5 Wykonanie robót budowlanych związanych z zakresem ujętym w punktach 1-4. Część druga II - go etapu do 30.03.2012 2.6 Montaż agregatu. 2.7 Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO - zakończenie robót. 2.8 Wykonanie instalacji zasilania agregatu - zakończenie robót. 2.9 Wykonanie instalacji wczesnego wykrywania pożaru SAP - zakończenie robót. 2.10 Wykonanie robót budowlanych związanych z zakresem ujętym w punktach 6-9 oraz wymiana drzwi do wind. UWAGA! 1. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, istnieje również możliwość pracy poza godzinami pracy Instytutu i w godzinach nocnych. 2. Zakres II - go etapu nie obejmuje wymiany drzwi hotelowych ujętych w projekcie, a nie ujętych w przedmiarze i robót remontowych z nim związanych (dotyczy VII, VIII i częściowo VI piętra). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w szczegółowym zakresie prac określonym w pkt.2 ze względu na dostępność materiałów lub przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 3.1 Projekty. 3.2 Przedmiary robót. 3.3 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.4 SIWZ. 4. Przed sporządzeniem oferty: 4.1 Wykonawca sprawdzi ilości robót na podstawie wszystkich dostępnych materiałów, 4.2 Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczyć ma robota budowlana. Wykonawca może potwierdzić ten fakt stosownym Oświadczeniem po jej dokonaniu. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać ze służbami technicznymi IMP pod numerami telefonu: - 42 63 14 866, - 42 63 14 865. 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w II etapie, oraz obsługi istniejącej centrali sygnalizacji pożaru (CSP). 6. Płatność za wykonanie robót nastąpi w dwóch ratach: a. Pierwsza rata płatna po zakończeniu części pierwszej II -go etapu i podpisaniu protokołu częściowego odbioru robót. Podstawą płatności za pierwszą część II-go etapu będzie kosztorys zaawansowania robót przedstawiony przez Wykonawcę, b. Druga rata płatna po zakończeniu całości robót, usunięciu ewentualnych usterek i podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. 7. Wymagany zakres robót Wykonawca winien realizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami obowiązujących norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 8. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe, oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na: wykonane prace objęte niniejszym zamówieniem na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót (wystawi stosowny dokument po zakończeniu robót). Do zainstalowanych urządzeń należy dołączyć DTR, instrukcje obsługi, homologacje, świadectwa dopuszczenia i podstemplowane gwarancje. 10. Wykonawca musi dysponować zezwoleniem wydanym na Wykonawcę pozwalającym na obrót izotopowymi czujnikami dymu. 11. Wykonawca po zakończeniu robót, na własny koszt usunie i zutylizuje odpady budowlane i pozostałe materiały po przeprowadzonych robotach. 12. Wymienione w dokumentacji nazwy wyrobów/produktów wskazujące konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 30.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach