Przetargi.pl
Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w gminie Brwinów. Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie. Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2015-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie. Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w gminie Brwinów. Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie. Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : 1) Zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego ul. Lilpopa i ul. Zamkowa w Brwinowie, dn 160, L = 36 mb, dn 200, L = 86 mb, 5 szt. studni rewizyjnych. (do działek zaznaczonych na mapach kolorem różowym) 2) Zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego ul. Łosia, ul. Przejazdowa, ul. Bukowa i ul. Wiejska w Otrębusach. dn 160, L = 20,5 mb, dn 200, L = 9 mb, 1 szt. studni rewizyjnych. (do działek zaznaczonych na mapach kolorem różowym) 3) Zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego ul. Myśliwska, ul. Słoneczna, ul. Żwirowa w Brwinowie. dn 160, L = 18 mb, dn 200, L = 4 mb, studnia rewizyjna 1 szt (do działek zaznaczonych na mapach kolorem różowym) 4) Budowa odgałęzienia kanalizacyjnego w ul. Wiejskiej w Otrębusach, dn 160, L = 6,5 mb + studnia (zaznaczone na kolor różowy w projekcie) 5) Zaprojektowanie i budowa przewodu wodociągowego w granicach pasa drogowego ul. Myśliwskiej w Brwinowie. PVC dn 110, L = 16mb, (do działek zaznaczonych na mapach kolorem żółtym) 6) Zaprojektowanie i budowa przewodu wodociągowego w ul. Helenowskiej w Brwinowie PVC dn. 110, L = 250 mb ( zaznaczone na mapie kolorem żółtym) 7) Zaprojektowanie i budowa przewodu wodociągowego w granicach pasa drogowego ul. Łosia w Otrębusach. PVC dn. 110, L = 10 mb 8) Budowa sieci wodociągowej w ul. Jałowcowej w Otrębusach PVC dn.110, L = 188,50 mb 9) Budowa sieci wodociągowej w ul. Parkowej w Otrębusach PVC dn.110, L = 553,00 mb 10) Budowa sieci wodociągowej w ul. Lawendowej w Owczarni PVC dn.110, L = 286,00 mb 11) Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ul. Lawendowej w Owczarni. PVC dn.110 L = 83,00 mb 12) Zaprojektowanie i budowa przewodu wodociągowego w granicach pasa drogowego ul. Łosia, ul. Przejazdowa, ul. Bukowa i ul. Wiejska w Otrębusach (do działek zaznaczonych na mapach kolorem żółtym) PVC dn.110, L = 19,00 mb 13) Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. 51/14 w miejscowości Moszna (kanał tłoczny + studnia rozprężna) L = ok. 200 mb 14) zadania wymienione w punktach 4, 8, 9, 10 należy wykonać wg projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 15) zadania wymienione w punktach 1, 2, 3, 5, 6, 7, 11, 12, 13 - wystąpić o warunki techniczne do BPWiK Sp. z o.o. w Brwinowie, wykonać projekty i wybudować, 16) w przypadku zad 6, 11, 13 uzyskać protokół z narady koordynacyjnej, 17) wykonanie połączenia (wcinki) z istniejącą siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej - pod nadzorem przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie Sp. z o.o. (BPWiK Sp. z o.o.), a w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej - uzgodnienie z właścicielem wodociągu, 18) dla sieci wodociągowej - wykonanie kompletnych badań fizyko - chemicznych i biologicznej czystości wody i przedstawienie pozytywnych badań w min. 2 egz., 19) częściowa wymiana gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 20) odwodnienie wykopów zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust.4, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 21) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 22) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 23) badanie materiałów, na które nie ustawiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 24) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót (jeżeli zajdzie taka potrzeba należy wykonać projekt organizacji ruchu), 25) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 26) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 27) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót, 28) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie (m. in. uszkodzone krawężniki uzupełnić we własnym zakresie, 29) Wykonawca powinien dysponować urządzeniami do przewiertu i przecisku, 30) kompleksowa obsługa geodezyjna, 31) wykonanie w 3 egz. geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi) i przekazanie jej Zamawiającemu w 3 egz, 32) Kierownika Budowy zobowiązuję się do sporządzenia planu bezpieczeństwa na budowie przed przystąpieniem do robót, 33) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD i STWiOR, 34) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 35) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 36) ubezpieczenie placu budowy. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 3 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach. 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 1) 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach