Przetargi.pl
Projekt techniczny na zadanie pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu przeworskiego i łańcuckiego obejmujący drogi: - P 1543 R Przeworsk - Gać (gr Pow.) - Markowa - P 1582 R Nowosielce - Dębów - P 1584 R Dębów - Wojciechówka - P 1544 R Albigowa - Husów- (gr. Pow.).

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Słowackiego 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17 17
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt techniczny na zadanie pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu przeworskiego i łańcuckiego obejmujący drogi: - P 1543 R Przeworsk - Gać (gr Pow.) - Markowa - P 1582 R Nowosielce - Dębów - P 1584 R Dębów - Wojciechówka - P 1544 R Albigowa - Husów- (gr. Pow.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy dróg powiatowych na odcinkach: - P 1543 R Przeworsk - Gać (gr Pow.) - Markowa - nawierzchnia oraz: ? ul. Szpitalna ( kanalizacja burzowa 300mb, zatoczki parkingowe, likwidacja zieleńców, chodnik 500mb), ? ul. Studziańska (kanalizacja burzowa, chodnik lewa strona Biedronka - ul. Witosa- ok. 760 mb), ? Studzian (chodnik 850 mb) ? Dębów (chodniki 500 mb, przepust, wykonanie barier ochronnych) ? Białoboki (przebudowa przepustów i wykonanie barier, przebudowa skrzyżowania - poszerzenie, wykonanie chodników), ? Gać (wykonanie chodników), ? Markowa ( chodniki 1316 mb) - P 1582 R Nowosielce - Dębów - nawierzchnia oraz: ? Dębów (wykonanie chodników do ośrodka zdrowia przebudowa kanalizacji burzowej) ? Nowosielce (przepusty) - P 1584 R Dębów - Wojciechówka - nawierzchnia oraz: ? chodniki na odcinku do remizy oraz barierki k. stawu i przepustów, P 1544 R Albigowa - Husów- (gr. Pow.) - Rzeki - nawierzchnia oraz ? chodniki w Albigowej o długości 304 mb, Całość niezbędnej dokumentacji winno zawierać: 1 Projekt budowlany 5 kpl. Opracowanie projektowe o charakterze szczegółowym, które w zależności od potrzeb może służyć:- ostatecznemu uściślenie wszystkich elementów planowanego zadania inwestycyjnego,- uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę,- przygotowaniu projektów wykonawczych i dokumentacji przetargowej.Szczegółowy zakres i formę projektu budowlanego określa Ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego .Ponadto, w zależności od potrzeb, elementy projektu budowlanego stanowią materiał wyjściowy do wykonania materiałów do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi.Projekt architektoniczno - budowlany powinien zawierać:§ Część opisową§ Część rysunkowąDokumentacja geotechniczna niezbędna do opracowania rekonstrukcji nawierzchni z przystosowaniem do nośności 80 KN/oś. 2 Projekt wykonawczy 5 kpl. Opracowanie projektowe wykonywane na podstawie projektu budowlanego (jest to uszczegółowienie projektu budowlanego w stopniu większym niż wymaga tego Prawo budowlane), które wskazuje szczegółowo rozwiązania m.in.: geometryczne, konstrukcyjne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, wyposażenia oraz zawiera Specyfikacje Techniczne, przedmiary, kosztorysy dla obiektów budowlanych będących przedmiotem robót budowlanych. 3Dokumentacja przetargowa 5 kpl.Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) Przedmiar robót, kosztorys inwestorski 4 Kosztorys inwestorski 2 kpl. Kosztorys inwestorski powinien zawierać w szczególności: Wstęp: Opis podstaw i metod wykonywania kosztorysu (przyjęte założenia i wskaźniki cenowe do kosztorysowania, poziom cen), Założenia wyjściowe do kosztorysowania Przedmiar robót. Kosztorys. sporządzony na podstawie średnich cen zawartych w Sekocenbud dla Podkarpacia.Kosztorys powinien być sporządzony na podstawie przedmiaru robót, w następującym układzie : Lp. elementu kosztorysowego, podstawa ustalenia nakładu rzeczowego lub cen jednostkowych, nr pozycji przedmiaru, numer elementu rozliczeniowego, nazwa elementu rozliczeniowego, jednostka miary, ilość jednostek, cena jednostkowa, cena za element rozliczeniowy. 5 Materiały do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego 4 kpl. Część opisową, Część rysunkową, Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi 6 Mapa do celów projektowych 1 szt. Mapa do celów projektowych w skali 1:1 000 powinna posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego oraz powinna spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne 7 Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji 3 kpl. Do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji należy, zgodnie z art. 46a, pkt 4 ppkt 1 i 2 Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska ze zm. należy dołączyć:- poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu, którego wniosek dotyczy, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;- wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jeżeli plan taki został uchwalony;a także, zgodnie z art. 50 pkt 1 ww Ustawy:- raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko. 8 Raport oddziaływania na środowisko 3 kpl..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - Pieniądzu, - poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - BS Przeworsk Nr 88 9106 0008 2001 0013 8439 0003 - wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym * zwrot lub zatrzymanie wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Oryginał wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 5. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, - na pisemny wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne z zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy powinni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z opisem technicznym oraz przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 3 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. b) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej tj. min. 2 osobami (1 Projektant i 1 Sprawdzający), a). dla osób tych winny być załączone dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w wymaganym zakresie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,. d) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym. e) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. f) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zmianami ) g) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) udzielą gwarancji zgodnie z zapisami projektu umowy 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnianie nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez organ wydający. 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 3a ) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, osób wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia minimum trzech zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach