Przetargi.pl
Projekt Remont Rynku Nowego Miasta w Zamościu. Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia.

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 00059530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt Remont Rynku Nowego Miasta w Zamościu. Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej: Projekt Remont Rynku Nowego Miasta w Zamościu. Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia. Wykonanie: dokumentacji projektowej /projekty budowlane, projekty wykonawcze/, dokumentacji kosztorysowej /przedmiary robót, kosztorysy ślepe, kosztorysy inwestorskie/, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; dokumentacji procedury screeningu. Zakres prac projektowych: Projekt budowlany obejmujący zagospodarowanie terenu Rynku Nowego Miasta w Zamościu - Kwarta północno - zachodnia, Kwarta południowo - wschodnia. - projekty budowlane i wykonawcze w branżach: - architektoniczno-konstrukcyjnej, - drogowa, - sanitarna, - elektryczna. Program Funkcjonalny: 1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu, zakres robót budowlanych oraz zakres opracowania dokumentacji. Dwie kwarty Rynku Nowego Miasta - północno-zachodnia i południowo-wschodnia przebudowa, remont i modernizacja. Kwarta północno-zachodnia nr dz. 1.49-5/13, południowo wschodnia nr dz. 1.53-163. Obie części rynku wykorzystywane są obecnie głównie na funkcję parkingową. W części południowo wschodniej znajdują się tymczasowe kioski handlowe przewidziane do usunięcia. Większą część ćwiartki pokrywa nierówna zniszczona nawierzchnia z otoczaków - kocie łby. Część północno-zachodniej posiada zniszczoną nawierzchnię z klinkieru. Przewiduje się następujący zakres prac: a. Usunięcie istniejących kiosków handlowych. b. Wymiana nawierzchni (nowa nawierzchnia z klinkieru drogowego, kamieni polnych (kocie łby) i kamienia naturalnego - (granit) wraz z podbudową. c. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przebudowywanej części elementami małej architektury, zielenią i odwodnienie. d. Wykonanie oświetlenie placu. e. Monitoring (opracowanie projektu i wykonanie monitoringu objęte zostało odrębnym komplementarnym projektem) 2. Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe. Dwie kwarty Rynku Nowego Miasta - północno-zachodnia i południowo wschodnia. Roboty związane z przebudową mają zapewnić poprawę funkcjonowania Rynku, w tym poprawę komfortu poruszania się i estetyki przestrzeni publicznej. Przebudowa umożliwi oprócz obecnej handlowo-parkingowej funkcji placu uzyskanie przestrzeni do pełnienia szeroko rozumianych funkcji publicznych. 3. Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo - kubaturowych Orientacyjne dane liczbowe: Dwie kwarty Rynku Nowego Miasta: - Budynki tymczasowe do usunięcia: Łącznie 10 obiektów, Łączna powierzchnia całkowita/zabudowy: 157,26m2, Łączna kubatura brutto: 440,33m3, - Powierzchnia rynku objęta projektem: 5015m2 4. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4.1. Wymagania dotyczące zagospodarowania terenu a) zagospodarowanie terenu powinno uwzględniać stworzenie atrakcyjnej przestrzeni publicznej mogącej w sposób elastyczny pełnić zarówno funkcję handlową jak też jako miejsca zgromadzeń, imprez kulturalnych czy rozrywkowych, b) obsługa komunikacyjna - cała powierzchnia przeznaczona do ruchu pieszego, ponadto należy przewidzieć możliwość wjazdu na cały plac samochodów osobowych, oraz w części placu samochodów ciężarowych, c) należy przewidzieć oświetlenie zewnętrzne terenu, d) w zagospodarowanie placu należy wkomponować elementy małej architektury, siedziska, ławki, zdrój uliczny lub fontannę, itp. e) przewidzieć możliwość wyposażenia placu w składane miejsca do handlu (stragany, ławy, stoły itp.) 4.2. Wymagania dotyczące architektury a) forma i standard wykończenia powinien uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować trwałością użytkową i estetyką, preferuje się zastosowanie materiałów naturalnych, b)bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami i oszczędności energii. 4.3. Wymagania dotyczące konstrukcji a) nie ogranicza się rozwiązań konstrukcyjnych, b) bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa konstrukcji, c) projekt elementów konstrukcyjnych powinien uwzględniać ekonomikę kosztów ich wykonania 4.4. Wymagania dotyczące instalacji Sieci zewnętrzne i przyłącza a) w ramach projektu należy przeanalizować zgodność aktualnych przydziałów na media z zapotrzebowaniem wynikającym z rozwiązań projektowych, -oświetlenie terenu - sterowanie za pomocą wyłącznika zmierzchowego -odwodnienie placu. Dokumentacja winna zawierać: 1. Projekty budowlane: - Część opisową wraz z kompletem niezbędnych uzgodnień - 6 egz. (koszty uzgodnień ponosi wykonawca dokumentacji) - Część rysunkową - 6 egz. 2. Projekty wykonawcze: - Część opisową wraz z kompletem niezbędnych uzgodnień - 3 egz. (koszty uzgodnień ponosi wykonawca dokumentacji) - Część rysunkową - 3 egz. 3. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej - kosztorysy inwestorski - 2 egz. - przedmiary robót - 2 egz. 4. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -1 egz. 5. Dokumentacja procedury screeningu - 2 egz. Karta informacyjna przedsięwzięcia - zgodnie z art. 3 pkt 1 ppkt 5 Ustawy z dnia 3 października 2008r. O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r Nr 199, poz. 1227) Kompletna dokumentacja w formie cyfrowej (płyta CD) Wykonawca winien uzyskać warunki techniczne przyłączenia poszczególnych mediów, oraz warunki usunięcia kolizji od odpowiednich zarządców sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art 45 ust. 6. Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: -winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm, zdolnym do wykonania prac projektowych określonych w SIWZ, -dysponuje lub będzie dysponował projektantami wszystkich branż niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, -posiada niezbędne doświadczenie przy projektowaniu obiektów znajdujących się w strefach ochrony konserwatorskiej, wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną pracę projektową o podobnym zakresie dotycząca projektowania obiektów znajdujących się w strefach ochrony konserwatorskiej powyżej 20.000,00zł, -spełnia wymogi określone w artykule 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, -wniesienie wadium przetargowego w wysokości określonej w pkt 8 SIWZ, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1) 2. Wniesienie wymaganego wadium w/g pkt. 8 zgodnie z art 45 ust. 6. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6-miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika. W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osobę(y) uprawnione do reprezentowania. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej pracy projektowej o podobnym zakresie, dotyczącej obiektów znajdujących się w strefach ochrony konserwatorskiej powyżej 20.000,00 zł, wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tej pracy. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu niniejszego warunku udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 do SIWZ), a w przypadku kiedy nie dysponuje, lecz będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia złoży również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykaz projektantów poszczególnych branż wraz z odpisem uprawnień projektowych, dyplomów oraz świadectw przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust.1 i 2 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, 4 i 5 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach