Przetargi.pl
Projekt przebudowy

Państwowe Muzeum na Majdanku ogłasza przetarg

  • Adres: 20-325 Lublin, Droga Męczenników Majdanka 67
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 7442647 , fax. 0-81 7440526
  • Data zamieszczenia: 2010-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum na Majdanku
    Droga Męczenników Majdanka 67 67
    20-325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-61 7442647, fax. 0-81 7440526
    REGON: 00027609600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt przebudowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy - remontu budynku Pawilonu Centrum Obsługi Zwiedzających Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie z dostosowaniem obiektu do obowiązujących norm i przepisów BHP i p.poż wraz z inwentaryzacją geodezyjną istniejącego uzbrojenia na terenie działek 5-1 i 5-2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie prac przedprojektowych w zakresie: - wykonanie mapy do celów projektowych; - uzupełnienie inwentaryzacji budynku dla potrzeb projektu w branży budowlanej, sanitarnej (wod-kan) oraz elektrycznej; - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej sieci oraz przyłączy na terenie działek Nr 5-1 i 5-2 będących własnością zamawiającego (obejmującej cały obszar Muzeum na Majdanku) 2) wykonanie prac projektowych dot. pawilonu w zakresie: - planu zagospodarowania rejonu i obszaru działki bezpośrednio związanego z projektowaną przebudową pawilonu wystawienniczego oraz budynku wartowni; - projektu przebudowy pawilonu wystawienniczego polegającego na dostosowaniu obiektu do obowiązujących przepisów z uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego ( z wyłączeniem zapisów dotyczących budynku wartowni) - stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) projekt powinien uwzględniać następujące elementy: - dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów bhp, sanepid, p.poż. oraz spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury (Dz. U. 03.193.1892 z dn. 15.10.2003 r.) w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; - przystosowanie obiektu do dostępności dla osób niepełnosprawnych; - termomodernizację obiektu polegającego na dociepleniu stropodachu i ścian; - sprawdzeniu konstrukcji stalowych dźwigarów dachowych w związku z dociepleniem stropodachu oraz wymogami normy Obciążenie śniegiem PN-EN 1991-1-3 : 2005; - zwiększenie ilości sanitariatów zlokalizowanych w kondygnacji piwnic z uwzględnieniem liczby zwiedzających; - drogi i ukształtowania terenu przy budynku pawilonu (dojścia do sanitariatów oraz parking na placu przed sanitariatami); - projekty specjalistycznych instalacji w zakresie: instalacji monitoringu instalacji hydrantowej i p.poż - SAP instalacji sieci komputerowej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji projekt aranżacji wnętrz (pawilon oraz sala kinowa) projekt akustyki sali kinowej audyt energetyczny charakterystykę energetyczną obiektu 4) zakup i zamówienie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych odpowiadających standardom technicznym zawartym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24.03.1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz.U. z 1999, Nr 30, poz.297) i poniesienie wszystkich kosztów związanych z ich uzyskaniem, 5) uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych opinii i decyzji oraz poniesienie wszystkich wydatków związanych z ich uzyskaniem, 6) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień dokumentacji projektowej oraz poniesienie wszystkich wydatków związanych z uzyskaniem tych uzgodnień, 7) opracowanie dokumentacji obejmie wszystkie branże niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego, 8) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności wynikające z treści art. 20 ust.1 Prawa budowlanego, częstotliwość pobytów - na wezwanie zamawiającego. 3. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację obejmującą n.w. opracowania w ilości: 1) audyt energetyczny 3 egz. 2) opracowanie informacji BIOZ na wykonanie robót budowlanych wynikających z przedmiotu zamówienia - 4 egz. 3) projekt budowlany i wykonawczy w branżach architektura i konstrukcja wraz z opinią na temat stanu technicznego budynku pawilonu - 5 egz. 4) projekt budowlany i wykonawczy instalacji sanitarnych, elektrycznych przebudowy pawilonu - 5 egz. 5) projekty budowlane i wykonawcze instalacji specjalistycznych wymienionych w ust. 2 pkt 3 - 5 egz. 6) projekty aranżacji wnętrz oraz akustyki sali kinowej - 4 egz. 7) projekt drogowy i ukształtowania terenu - 5 egz. 8) specyfikacja wykonania i odbioru robót w branżach architektura i konstrukcja, inst. sanitarne, inst. elektryczne - 3 egz. 9) przedmiar robót i kosztorys ofertowy na opracowania wymienione w punktach 3), 4), 5), 6), 7) - 3 egz. 10) kosztorys inwestorski na opracowania wymienione w punktach 3), 4), 5), 6), 7) - 3 egz. 4. Opracowaną dokumentację wykonawca przedłoży Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej na płycie CD: 1) projekty w powszechnie stosowanym formacie PDF; 2) przedmiary i kosztorysy w formacie umożliwiającym odczytanie przez program NORMA oraz w PDF. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami w szczególności z: - ustawą z dn.07.07.1994 roku - Prawo budowlane (Dz.U z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); - ustawą z dn.27.03.2003 roku - O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03.07.2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.) - rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 15.10.2003 roku w sprawie zabezpieczeń zbiorów muzealnych przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia - ustawą z dn.29.01.1994 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr 223, poz. 1778) 6. Dokumentacja projektowa musi posiadać opinię Wojewódzkiego Lubelskiego Konserwatora Zabytków, tytułu projektowania przebudowy obiektów będących w strefie konserwatorskiej. 7. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć jako: - opis przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane - podstawa do realizacji pełnego zakresu projektowanych robót budowlanych - załącznik do uzyskania pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje obowiazku wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.majdanek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach