Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 22-310 Kraśniczyn, ul. Tadeusza Kościuszki 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5775511 , fax. 082 5775572
- Data zamieszczenia: 2010-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Tadeusza Kościuszki 21 21
22-310 Kraśniczyn, woj. lubelskie
tel. 082 5775511, fax. 082 5775572
REGON: 00054340400012 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasniczyn.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa diagnostycznego sprzętu medycznego oraz pozostałego sprzętu i wyposażenia budynku NZOZ w Kraśniczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa diagnostycznego sprzętu medycznego oraz pozostałego sprzętu i wyposażenia budynku NZOZ w Kraśniczynie w asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w następujących częściach: Część 1 Wyposażenie (VAT 7) pozostały sprzęt medyczny: - spirometr diagnostyczny - 2 szt. - zestaw chirurgiczny - 1 kpl. - kozetka lekarska z uchwytem na prześcieradło/stół medyczno-rehabilitacyjny - 4 szt. - waga ze wzrostomierzem - 2 szt. - waga niemowlęca - 1 szt. - lampa bakteriobójcza naścienna - 4 szt. - lampa bezcieniowa zabiegowa diodowa jezdna - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SPECYFIKACJA ZAKUPYWANEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ CPV 33100000-1 Część 2 Wyposażenie (VAT 22) pozostały sprzęt medyczny: - krzesło - 33 szt. - biurko lekarskie - 4 szt. - krzesło do biurka - 4 szt. - szafa kartotekowa metalowa - 2 szt. - szafa dwudrzwiowa do przechowywania dokumentów zastrzeżonych MS klasy A z wbudowanym sejfem - 1 szt. - szafa medyczna na leki/szafa lekarska jednodrzwiowa - 2 szt. - szafa do gabinetu zabiegowego/szafa lekarska czterodrzwiowa - 2 szt. - parawan podwójny składany - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SPECYFIKACJA ZAKUPYWANEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ CPV 33192000-2 Część 3 zestawy komputerowe zestawy komputerowe - szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SPECYFIKACJA ZAKUPYWANEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ CPV 30213300-8; 30230000-0 Część 4 System informatyczny do zarządzania NZOZ w Kraśniczynie: - Oprogramowanie aplikacyjne i licencje - Wdrożenie, szkolenie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ CPV 48810000-9 Część 5 Wyposażenie (VAT 7) wysokospecjalistyczny sprzęt medyczny: - aparat EKG z wózkiem i osprzętem - 1 kpl. - defibrylator dwufazowy ręczny i półautomatyczny - 1 kpl. - ultrasonograf - 1 szt. - zestaw reanimacyjny - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SPECYFIKACJA ZAKUPYWANEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ stanowiąca załącznik nr 1c do SIWZ CPV 33100000-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: Część 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych zero groszy) Część 2 - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych zero groszy) Część 3 - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych zero groszy) Część 4 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych zero groszy) Część 5 - 1380,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt złotych zero groszy) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium przelewem należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 28.07.2010r. do godz. 10:00 na konto Gminy Kraśniczyn: Bank Spółdzielczy w Leśniowicach o Kraśniczyn nr 36 8195 0009 2004 0070 0102 0003 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Dostawa diagnostycznego sprzętu medycznego oraz pozostałego sprzętu i wyposażenia budynku NZOZ w Kraśniczynie - Część . . . . . Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty Wadium wnoszone w pieniądzu do 28.07.2010 r. musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium może być również wnoszone w: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami) Oryginał wadium w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty. Zwrot wadium a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. f. b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.4 a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f. Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego lub nie złożył pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/krasniczyn/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA DROBNEJ APARATURY MEDYCZNEJ I WYPOSAŻENIA
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych do systemu 3S Safe Sampling System, do archiwizacji próbek krwi dawców dla 120 000 donacji, wraz z dzierżawą automatycznego systemu archiwizacji próbek osocza jako system back-up
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa implantów do artroskopii i zabiegów ortopedycznych
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa systemu implantów używanych w chirurgii kręgosłupa.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego i kardiomonitora
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ZUŻYTE IGŁY, ODPADY MEDYCZNE i WYCINKI
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA POZYCJONERÓW PRZECIWODLEŻYNOWYCH
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-29 - Przedmiotem zamówienia ZM 28/230/2016 jest dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na trzy zadania.
Dodano: 2016-06-28