Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy na remont zabudowy regulacyjnej rz. Kamiennej w km 0+000-10+500 w m. Jelenia Góra

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy na remont zabudowy regulacyjnej rz. Kamiennej w km 0+000-10+500 w m. Jelenia Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem opracowania jest remont zabudowy regulacyjnej rz. Kamiennej w km 0+000-10+500 w m. Jelenia Góra, w zakresie niezbędnym dla przepuszczenia wód miarodajnych ustalonych dla ochrony przeciwpowodziowej wraz ze stabilizacją brzegów i dna koryta. Cel ten należy osiągnąć poprzez: - Remont budowli hydrotechnicznych korekcji progowej oraz ujęć wody - Remont ubezpieczeń brzegów i dna koryta w dostosowaniu do trasy rzeki i aktualnych warunków terenowych wraz z zabudową wyrw w ubezpieczeniach - Dodatkową stabilizację dna poprzez system gurtów - Lokalną nadbudowę ubezpieczeń brzegowych zgodnie z zapisami ujętymi w Projekcie budowlano-wykonawczym udrożnienia koryta rz. Kamiennej w m. Jelenia Góra na odcinku od ujścia , do zbiornika przeciwpowodziowego Sobieszów, o długości ok. 10 km, w aspekcie zabezpieczenia przeciwpowodziowego oraz Studium ochrony przed powodzią zlewni rzeki Górny Bóbr - Projekty przepławek (typowe) na budowle korekcji progowej wg. opracowania Studium wykonalności dla udrożnienia biologicznego rzek i potoków dla ryb dwuśrodowiskowych w zlewni środkowej i górnej Odry - Opracowanie mapy do celów projektowych Zakres projektu budowlanego i wykonawczego winien być zgodny z zapisami ujętymi w opracowanym Studium ochrony przed powodzią zlewni rz. Górny Bóbr Zakres prac projektowych Opracowanie winno zawierać między innymi: - opis techniczny, - wyniki obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych, - obliczenia przepustowości istniejącego koryta, budowli poprzecznych, kładek i mostów, - szczegółową inwentaryzację istniejącego stanu zabudowy wraz z oceną techniczną, - w przypadku wystąpienia ujęć wodnych przewidzieć dla nich rozwiązania projektowe, - projekt techniczny zawierający: - plan sytuacyjno-wysokościowy z naniesionymi rozwiązaniami projektowymi, - typowe przekroje regulacyjne, - typy ubezpieczeń i zabezpieczeń brzegowych, - typy budowli poprzecznych, projekt techniczny budowlany i wykonawczy winien dodatkowo zawierać: 1. kompletne uzgodnienia 2. materiały do wywłaszczeń dla zajęć czasowych i stałych czyli wstępny operat wywłaszczeniowy obejmujący: - numery działek przyległych do koryta cieku - wykaz właścicieli poszczególnych działek przyległych do koryta cieku - zakup map ewidencji gruntów - pełne arkusze map ( 2 kpl.) - uwierzytelniony wypis właścicieli poszczególnych działek przyległych do koryta cieku z rejestru gruntów i budynków i dzierżawców z adresami zamieszkania - w przypadku gruntów państwowych i komunalnych wykaz dzierżawców lub użytkowników (jeżeli takowi występują) - aktualny adres zamieszkania właściciela lub użytkownika - powierzchnię czasowego zajęcia - powierzchnię stałego zajęcia - zgody właścicieli na zajęcia czasowe i stałe - mapę sytuacyjną z uwidocznionymi elementami: - granicami działek, - numerami działek, - przebiegiem projektowanego koryta cieku, - podkolorowanym zasięgiem zajęć czasowych, - podkolorowanym zasięgiem zajęć stałych, 3. ocenę oddziaływania na środowisko wraz z raportem ( jeśli będzie wymagany) oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opinią organu odpowiedzialnego za monitorowanie Obszaru Natura 2000, 4. operat wodnoprawny wraz z projektem partycypacji w kosztach budowy i przebudowy urządzeń wodnych 5. wyliczenie ilości robót 6. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r (w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego). 7. Wypis, wyrys lub wyciąg z planów zagospodarowania przestrzennego - w przypadku braku należy uzyskać Decyzję o ustaleniu lokalizacji celu publicznego 8. Pozwolenie wodnoprawne 9. Pozwolenie budowlane projekt techniczny winien być dodatkowo przedstawiony w formie numerycznej, na nośniku informatycznym w formacie DGN (MicroStation J) i w formacie DWG (AutoCad) lub w innym w uzgodnieniu z Zamawiającym, opracowane w geodezyjnym układzie odniesienia, uwzględniającym wszystkie elementy niezbędne do geodezyjnego opracowania projektu. Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu jest w posiadaniu następujących opracowań, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą udostępnione wybranemu w drodze przetargu Wykonawcy: 1. Studium ochrony przed powodzią zlewni rz. Górny Bóbr, opracowanego w 2006r 2. Projekt budowlano-wykonawczy na udrożnienie koryta rz. Kamiennej w m. Jelenia Góra na odcinku od ujścia, do zbiornika przeciwpowodziowego Sobieszów, o dług. ok. 10 km, w aspekcie zabezpieczenia przeciwpowodziowego, opracowanego w 2003r. 3. Studium wykonalności dla udrożnienia biologicznego rzek i potoków dla ryb dwuśrodowiskowych w zlewni Środkowej i Górnej Odry, opracowanego w 2008r Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 12 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.690,00 złotych (słownie: trzy tysiące sześćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 2 zadania, które wymagały pełnych pozwoleń i uzgodnień formalno-prawnych ( w tym 1 zadanie o wartości min 80.000,00 zł brutto) , o zakresie i rodzaju podobnym do przedmiotu Zamówienia (remont zabudowy potoków górskich ze zwartą przyległą zabudową mieszkalną) 3. Dysponują potencjałem technicznym (z podaniem ich charakterystyk technicznych) niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj - Minimum jedno stanowisko komputerowe - Program do komputerowego wspomagania projektowania w formacie przyjaznym dla środowiska MicroStation lub CAD - oferent winien podać nr licencji i atest. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanym personelem - minimum 1 pracownik z uprawnieniami projektowymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (specjalizacja budownictwo wodne) ze stażem pracy min 5 lat 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 25 tys. zł 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadzceń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 6. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.: referencje) 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień tj. dokumenty potwierdzające posiadanie przez ww. osoby uprawnień zawodowych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (specjalizacja budownictwo wodne) 12. Dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 14. Wyceniona tabela prac ptojektowych; 15. Oferta cenowa - Formularz ofertowy. 16. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach