Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Śląska 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8521262, 8532536 , fax. 074 8521262, 8532536
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Śląska 35 35
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8521262, 8532536, fax. 074 8521262, 8532536
REGON: 00065270200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosir.swidnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż 750 szt. krzesełek (siedzeń) dla Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Świdnicy - lokalizacja lodowisko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 750 szt. krzesełek (siedzeń) na trybunach lodowiska Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Śląskiej 35 w Świdnicy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391130007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej dwóch zamówień o wartości netto 100 000 zł. dla każdego zadania, tj. dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie. c. spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 100 000 zł. d. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, e.przedstawią Zamawiającemu najpóźniej w dniu otwarcia ofert wzór krzesła (siedzenia) będącego przedmiotem dostawy i montażu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych niżej dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 12 SIWZ oraz złożyć : dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia: 1.wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty.. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty, W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605). - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia (co najmniej dwóch zamówień o wartości netto 100 000 zł. dla każdego zadania) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie załącznik nr 3 do oferty, Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia w systemie podwykonawczym. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 100 000 zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 4 do oferty, inne wymagane, niezbędne dokumenty do oceny i badania ofert: 5.zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do oferty, 6.certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważny-dla sposobu użytkowania intensywnego dostarczonych krzeseł- załącznik nr 6 do oferty 7.certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważny-dla elementów tworzywa sztucznego potwierdzający fakt ich trudno zapalalności- załącznik nr 7 do oferty 8.certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważny-dla elementów tworzywa sztucznego potwierdzający fakt ich nieszkodliwości dla zdrowia - załącznik nr 8 do oferty 9.atest wydany przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie - dopuszczający krzesełka do użytku -załącznik nr 9 do oferty 10.pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 10 do oferty, 11.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 11 do oferty, 12.każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy dokumenty wskazane w pkt. 1, 2, 3, 4, 9 Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania oraz wskazują lidera konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Złożenie wyżej wymienionych dokumentów w formie niewłaściwej (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Wymóg poświadczenia kserokopii, odpisu dokumentu (za zgodność z oryginałem) spełniony zostanie w przypadku zamieszczenia na każdej stronie kserokopii dokumentu oświadczenia: (za zgodność z oryginałem), wraz z podpisem osoby (osób) umocowanej (umocowanych) do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba której udzielono pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosir.swidnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż krzeseł obrotowych na potrzeby ZUS Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-23 - Wyposażenie miejskiego żłobka integracyjnego _Magiczny Świat Maluchów_ przy ul. Osiedle Huty 1 w Szklarskiej Porębie - dostawa wraz z transportem i montażem
Dodano: 2014-08-24 - Wyposażenie miejskiego żłobka integracyjnego _Magiczny Świat Maluchów_ przy ul. Osiedle Huty 1 w Szklarskiej Porębie - dostawa wraz z transportem i montażem
Dodano: 2014-08-14 - Dostawa siedzisk dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa siedzisk dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
Dodano: 2014-06-04 - Zakup wyposażenia do Punktu Promocji Turystyki Zdrowotnej w miejscowości Kopaniec dostawa wyposażenia
Dodano: 2013-05-28 - Dostawa siedzisk dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
Dodano: 2012-09-17 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Głogowie
Dodano: 2011-11-16 - Dostawa siedzisk dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
Dodano: 2010-05-13 - Dostawa siedzisk i krzeseł dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 50-411 Wrocław.
Dodano: 2009-08-13