Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Norwida 34 34
50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
REGON: 93210105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt budowlany i Projekt wykonawczy na remont modernizacyjny zbiornika Świerzawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt budowlany i Projekt wykonawczy na remont modernizacyjny zbiornika Świerzawa Opis przedmiotu zamówienia: Remont modernizacyjny zbiornika Świerzawa, ma na celu przywrócenia jego pełnej sprawności technicznej. Cel ten należy osiągnąć poprzez opracowanie: -Projektu remontu bloku zrzutowego obejmującego w swym zakresie: -remont sztolni upustu dennego: przebudowa wlotu do upustów dennych, remont obudowy sztolni (projekt winien uwzględnić przeprowadzenie badań niszczących betony, które obecnie są pozaklasowe) -remonty: przelewu stokowego, murów oporowych i kaskady wielostopniowej -roboty antykorozyjne upustu pośredniego -remont niecki wypadowej z odtworzeniem płyty dennej -Projektu remontu wykładziny kamiennej na skarpie odwodnej zapory -Projektu budowy rynny spływowej dla wód opadowych wzdłuż prawego przyczółka zapory od strony odpowietrznej -Projektu uzupełnienia sieci kontrolno-pomiarowej obejmujący: -zainstalowanie sieci reperów kontrolnych, ze szczególnym uwzględnieniem strefy upłynnienia gruntów w podstawie zapory od strony odpowietrznej -zainstalowanie reperów odniesienia -uzupełnienie sieci piezometrów rurowych -Projektu regulacji kanału dopływowego w bezpośrednim sąsiedztwie wlotu do upustów dennych -Projektu remontu mostu dojazdowego i mostu na zaporze Zakres projektu budowlanego i projektu wykonawczego winien być sporządzony w oparciu o materiały będące w posiadaniu RZGW Wrocław tj: 1. Okresową 5-letnią ocenę stanu technicznego suchego zbiornika przeciwpowodziowego w Świerzawie, opracowaną przez Politechnikę Wrocławską , we wrześniu 2007r. 2. Okresowe przeglądy komisyjne z lat 2000-2008r. 3. Przeglądy bieżące wykonywane przez obsługę zbiornika. Powyższe materiały będą udostępnione wybranemu w drodze przetargu Wykonawcy. Zakres prac projektowych Opracowanie winno zawierać między innymi: -opis techniczny -wykonanie obliczeń hydrologicznych w przekroju zapory, hydraulicznych oraz statycznych budowli, skarp i ubezpieczeń brzegowych wchodzących w skład obiektu -obliczenia przepustowości istniejącego koryta, budowli, skarp i ubezpieczeń brzegowych w okolicy stopnia, obliczenie przepustowości urządzeń zrzutowych przed i po modernizacji -szczegółową inwentaryzację istniejącego stanu wraz z oceną techniczną -projekt techniczny zawierający: - plan sytuacyjno-wysokościowy , mapę do celów projektowych - profil podłużny koryta rzeki w obrębie zapory - przekroje dolinowe i przekroje koryta rzeki od strony wody dolnej i wody górnej zapory - przekroje przez korpus zapory poprzeczne i podłużne z naniesionymi rozwiązaniami projektowymi - typowe przekroje regulacyjne - typy ubezpieczeń brzegowych w okolicy zapory - typy budowli w okolicy zapory - opracowanie szczegółów technicznych projektowanych rozwiązań -projekt techniczny budowlany i wykonawczy winien dodatkowo zawierać: 1. kompletne uzgodnienia 2. inwentaryzację dendrologiczną drzew i krzaków znajdujących się w pasie robót 3. materiały do wywłaszczeń dla zajęć czasowych i stałych czyli wstępny operat wywłaszczeniowy obejmujący: - numery działek przyległych do koryta cieku w obrębie zapory i pod zaporą - wykaz właścicieli poszczególnych działek przyległych do koryta cieku w obrębie zapory - zakup map ewidencji gruntów - pełne arkusze map ( 2 kpl.) - uwierzytelniony wypis właścicieli poszczególnych działek przyległych do koryta cieku w obrębie zapory z rejestru gruntów i budynków i dzierżawców z adresami zamieszkania - w przypadku gruntów państwowych i komunalnych wykaz dzierżawców lub użytkowników (jeżeli takowi występują) - aktualny adres zamieszkania właściciela lub użytkownika - powierzchnię czasowego zajęcia - powierzchnię stałego zajęcia - zgody właścicieli na zajęcia czasowe i stałe - mapę sytuacyjną z uwidocznionymi elementami: -granicami działek -numerami działek -podkolorowanym zasięgiem zajęć czasowych -podkolorowanym zasięgiem zajęć stałych 4. ocenę oddziaływania na środowisko wraz z raportem ( jeśli będzie wymagany) oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opinią organu odpowiedzialnego za monitorowanie Obszaru Natura 2000 5. operat wodnoprawny 6. wyliczenie ilości robót 7. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r (w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) 8. Wypis, wyrys lub wyciąg z planów zagospodarowania przestrzennego - w przypadku braku należy uzyskać Decyzję o ustaleniu lokalizacji celu publicznego 9. Pozwolenie wodnoprawne 10. Pozwolenie budowlane -Dokumentację przetargową przygotowaną w wersji elektronicznej - Projekt Wykonawczy + Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót +Przedmiar Robót + Kosztorys Inwestorski (dokumentacja w wersji edytowalnej w formacie dwg, dgn, doc, xls oraz w wersji nieedytowalnej w formacie PDF) -Dokumentację budowlaną opracowaną w wersji drukowanej - w 4 egzemplarzach -Dokumentację wykonawczą opracowaną w wersji drukowanej - w 5 egzemplarzach -Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim w 3 egz. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres co najmniej 12 m-cy licząc od daty końcowego odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 280,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych 00 /100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie, o zakresie i rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia, projekt budowlany i projekt wykonawczy ( remonty modernizacyjne zbiornika o pojemności nie mniejszej niż 1 mln 700 m3) 3. .Dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. -Minimum jedno stanowisko komputerowe -Program do komputerowego wspomagania projektowania w formacie przyjaznym dla środowiska MicroStation lub CAD - oferent winien podać nr licencji lub atest 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanym personelem - minimum 1 pracownik z uprawnieniami projektowymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (specjalizacja budownictwo wodne) ze stażem pracy min 5 lat w projektowaniu (samodzielna funkcja techniczna) 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 25 tys. zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 6. W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 7. Wykaz wykonanych uslug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.); 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,. 12.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 13. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia; , tj. Załączenie dokumentów potwierdzających posiadanie przez ww. osoby uprawnień zawodowych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (specjalizacja budownictwo wodne). 14. Dokumenty potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 15. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 16. Oferta cenowa - Formularz ofertowy. 17. Wyceniona tabela prac projektowych. 18.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy (w przypadku składania oferty wspólnej ww. Oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- W formule zaprojektuj i wybuduj realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Leśnej, Sosnowej, Górnej, Letniej, Wiosennej i Jodłowej w Miękini
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy dróg na terenie miasta Oleśnicy oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-25 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni odcinka drogi wojewódzkiej nr 395 (ul. Wolności w Strzelinie) w km 36+280 do 36+448
Dodano: 2016-07-15 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Chociwel w km 56+987 do 57+324
Dodano: 2016-07-15 - Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów p.powodziowych rzeki Barycz wraz z dopływami, pow. Góra, Trzebnica, Milicz
Dodano: 2016-07-08 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni odcinka drogi wojewódzkiej nr 395 (ul. Wolności w Strzelinie) w km 36+280 do 36+448
Dodano: 2016-06-21 - Sporządzenie dokumentacji na przebudowę nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 396 w m. Chociwel w km 56+987 do 57+324
Dodano: 2016-06-20 - Opracowanie studium możliwości rozwoju węzła komunikacyjnego - Węzeł Wrocław Psie Pole
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na zadania: 1. Budowa parkingu przy ul. Zaułek Rogoziński we Wrocławiu, 2. Przebudowa ul. Opatowickiej w celu poszerzenia oraz budowy chodnika na odcinku od posesji nr 57 do ul. Zalewowej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-07 - WWW Widawa - przebudowa systemów zabezpieczenia przed powodzią, gm. Czernica, Długołęka, Wisznia Mała i Wrocław. Wykonanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2016-05-20